Foe skrev:Klokka er nå 3.53 AM, jeg er meget trøtt, gretten og har annskaffet et heftig belegg på tennene etter en Hard dag med KUN cola og need for speed underground!!
Etter mye om og men har jeg endelig kommet meg helskinnet igjennom spillet!
Det var desverre ikke alt utstyret mitt som klarte seg like bra, noe som muligens kan skylde mitt Enormt høye Temperament 
Etter at knokklene mine var blodsprengte og hovne etter en meget hard og solid pc skjerm ble mine hysteriske raseriutbrudd automatisk forflyttet til "mykere" gjennstander..
Kjenner meg SÅÅÅ godt igjen i dette her asså....Blir så utrolig forbannet,et sykt temperament når det gjelder spill osv..Onkel skrue kan ikke måle seg...Slapp utrolig nok unna men bare en stk ødelagt ps2 kontroll som først bare ble litt skeiv men så tapte jeg litt til og vel,også noen fine hakk i parketten da resten er vel bare fysiske skader...
mr.two skrev:Hvordan får dere farge på vinylen da ?? Får bare hvit jeg........ 
Når du har valgt vinyl og kommer ut igjen trykker du bare firkant om du har det på ps2 da..Men om du har det på pc så står det nede rett etter du har valgt vinyl hva du skal trykke på..Men "unique" vinyl kan ikke farges..
SÃ¥ ett spm til Foe og Chris,ser at dere har 2 vinyler som jeg ikke har..

Hadde dere giddet å sjekke hvor mangen dere har?lurer litt på hvorfor jeg ikke har dem?kanksje fordi jeg kjørte noen løp ca 3 på easy,eller kanksje pc og ps2 er forskjellig??