Noen andre som har skaffet seg dette spillet?`Tok ut forskudd for å kjøpe det igår,og er hekta!Det er sinnsykt fett,og så mye man kan gjøre!Synd at jeg ikke har fått frem en eneste Toyota enda
For tiden kjører jeg Civic...

chris skrev:Skal kjøpe det til PS2 hvis det er noe særligDet er noe særlig!
sindrejl skrev:Kjøpt meg 200sx i spillet nå thoughWORD!!DRIFT MACHINE
Dalan skrev:senk (går det an å senke i spillet???)
sindrejl skrev:er det to-player på ps2 versjonen? Tøft.. er ikke det på pc versjonenklart det!Var sinnsykt fett å dragge på 2 player,spesielt når det er helt jevnt og jeg har litt nos igjen få meter før mål!
Jostein skrev:Btw-Andre som begynner å få vont i tomlene?akkurat hvert oppe hos en kompis å spilt MASSE drift og drag 2 player,og i driftingen har jeg en tendens til å trykke JÆVLI hardt på sving knappene....Jeg kjører med Momoratt og -pedaler såklart
chris skrev:Uansett, svinger du ikke med analoge dingsen på ps2-kontrolleren? mye mer nøyaktig den. Bruker alltid den når jeg kjører GT3.bruker ikke analogene nei,takler det bare ikke..Hadde det force feedback rattet som var spesielt for gt3..Men lånte det vekk til en gammal kompis,og så det aldri mer igjen..Så styrer med de gode gamle pil-tastene jeg