TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #24719  av Mr2 Mk2

Noen andre som har skaffet seg dette spillet?`Tok ut forskudd for å kjøpe det igår,og er hekta!Det er sinnsykt fett,og så mye man kan gjøre!Synd at jeg ikke har fått frem en eneste Toyota enda :( For tiden kjører jeg Civic...

#24723  av Dalan

Nei, har ikke skaffet meg det enda, men har lyst på det!
Var å kikka på Expert og Elkjøp her i byen i dag, men ingen hadde det.. hmm..
:?

#24725  av chris

Jeg har det til pc nå, men har ikke prøvd det ennå. Skal kjøpe det til PS2 hvis det er noe særlig ;)

#24727  av Mr2 Mk2

chris skrev:Skal kjøpe det til PS2 hvis det er noe særlig ;)
Det er noe særlig! :D :wink: Jeg har det på ps2 ettersom det er artigst å spille på syns jeg...Det er lettere inspirert av Fast and the furious :wink: Og det er MYE man kan gjøre med bilene!
For å nevne noe i farten:
Lakke calippene,skifte felger lakkere felger,lakkere ving,kjøpe 3 forskjellige turboer,3 level med nos,bytte girkasse,kjøpte flere forskjellige Potter,MYE dekaler å velge mellom...++++ og alt er ikke tilgjengelig fra strten,man må gjøre seg fortjent til det;)Og det er gateløp man kjører mest av,men også en del drag race og drift contest`s 8)

#24737  av chris

Da må jeg bare si, at jeg har prøvd spillet. og ble hekta fra første sekund. altså fra introen av :D

Skikkelig FnF musikk, stilige animasjoner, etc. Og etter en del instillinger, og oppsett av ratt og pedaler og div knapper, så bars det i vei. Kasta rett ut i et battle. Man må vinne dette første, for å i det hele tatt bli godtatt som Underground street racer :D

Etter å ha kjørt noen timer nå, og vunnet litt løp og litt penger, så har Civicen min (den var helt original når jeg starta med den) fått litt oppgraderinger. Ny front, sideskjørt, hekk, vinge, dekaler (viktig for å få respekt i underground-miljøet :D), nye felger, og motoroppgraderinger (blant annet greddy turbo) og brembo bremser.

Legger ved et par bilder av den. Bildene ble ikke like bra som det ser ut i spillet, men man ser jo det man trenger å se ;) Skal fortsette mer på dette i morra. Var dritgøy!! Men ratt og pedaler anbefales på det sterkeste.
For øvrig, jeg har en AMD 1200+ med GeForce2 Titanium 64mb, og 512 ram, og spillet fungerte nesten glitrende :)
Vedlegg
civic_side.jpg
civic_side.jpg (40.14 kiB) Vist 1484 ganger
Civic_front.jpg
Civic_front.jpg (36.19 kiB) Vist 1484 ganger

#24741  av sindrejl

Da må jeg vel kanskje poste bilder av min noe spesielle Chrysler Neon... starta med den siden mamma har en :D

Kjøpt meg 200sx i spillet nå though :) DRIFT MACHINE :D

Bilde

#24745  av CelicaGT

ahhh gleda meg!!!!!!!!
Fikk d i posten igår....må berre fixe ein kabel eller 2 til anlegget, så kan d kjørest!!!!!!
Skal foressten av å sjå på ein civic til dama imårra...den er kvit :( og med 1,5 l :( men det er bedre enn golf + at den kan bli feit :D

#24762  av chris

bytta til litt grønn neon, den røde vistes nesten ikke. litt mer dekaler, har installert NOS, og senka den litt
Vedlegg
civic_side_2.jpg
civic_side_2.jpg (39.98 kiB) Vist 1454 ganger

#24767  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:Kjøpt meg 200sx i spillet nå though :) DRIFT MACHINE :D
WORD!! :twisted: Men 240sx though :wink:
Godt å se at dere andre har skaffet seg det også! :D

Har dte på ps2,så får desverre ikke tatt screen shots,av den usedvanlig kule Celicaen min!! 8) :(

#24774  av Dalan

Å i helsike så fett det er!! :mrgreen:
Kjøpte det og dro med meg ps2'n til en kamerat i stad, han holdt på å komme for sent på jobb gitt :mrgreen:
har akkurat begynt omtrent, men Civic'n min begynner å bli ganske fet, gul med bodykit og greier og greier, mangler noen fete felger og senk (går det an å senke i spillet???)
Nei å nei, jeg vet hva jeg skal gjøre i kveld hvertfall :mrgreen:

#24787  av Mr2 Mk2

Dalan skrev:senk (går det an å senke i spillet???)

JEPPS!Klart det! :D

edit-Akkurat bytta ut Celicaen,i denne Eclipsen...Ja det er dårlig bildekvalitet jeg vet det :lol:

Btw-Andre som begynner å få vont i tomlene?akkurat hvert oppe hos en kompis å spilt MASSE drift og drag 2 player,og i driftingen har jeg en tendens til å trykke JÆVLI hardt på sving knappene....
Vedlegg
Photo005.jpg
Photo005.jpg (14.03 kiB) Vist 1427 ganger
Photo003.jpg
Photo003.jpg (13.02 kiB) Vist 1427 ganger
Photo002.jpg
Photo002.jpg (16.42 kiB) Vist 1427 ganger

#24790  av sindrejl

er det to-player på ps2 versjonen? Tøft.. er ikke det på pc versjonen :(

#24791  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:er det to-player på ps2 versjonen? Tøft.. er ikke det på pc versjonen :(
klart det!Var sinnsykt fett å dragge på 2 player,spesielt når det er helt jevnt og jeg har litt nos igjen få meter før mål! :twisted:

edit-fikk supraen for 30 sek siden!

#24793  av chris

Jostein skrev:Btw-Andre som begynner å få vont i tomlene?akkurat hvert oppe hos en kompis å spilt MASSE drift og drag 2 player,og i driftingen har jeg en tendens til å trykke JÆVLI hardt på sving knappene....
Jeg kjører med Momoratt og -pedaler såklart ;) med Force Feedback ;) but then again, jeg spiller det på pc da.
Uansett, svinger du ikke med analoge dingsen på ps2-kontrolleren? mye mer nøyaktig den. Bruker alltid den når jeg kjører GT3.

#24795  av Mr2 Mk2

chris skrev:Uansett, svinger du ikke med analoge dingsen på ps2-kontrolleren? mye mer nøyaktig den. Bruker alltid den når jeg kjører GT3.
bruker ikke analogene nei,takler det bare ikke..Hadde det force feedback rattet som var spesielt for gt3..Men lånte det vekk til en gammal kompis,og så det aldri mer igjen..Så styrer med de gode gamle pil-tastene jeg :wink: