TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#25223  av sindrejl

ahh.. vant supra nå ;)

Alf.. BEAT THIS :D
Vedlegg
supra2.jpg
supra2.jpg (56.5 kiB) Vist 1285 ganger
supra.jpg
supra.jpg (57.48 kiB) Vist 1285 ganger

#25237  av chris

Dette endte jeg opp med ;)

Legg merke til det komplette widebodykit'et ;)

Bilde

Bilde

Bilde

#25239  av mk1 black limited

NISMO skrev:
mk1 black limited skrev:Sier bare én ting: Project Gotham City 2
Har hørt litt om det jeg også, vet du om d finnes til ps2?
Nix. Har akkurat kjøpt meg en x-box ene og alene for dette spillet, såvidt jeg vet kommer det ikke på noen andre konsoller.

#25241  av chris

mk1 black limited skrev:
NISMO skrev:
mk1 black limited skrev:Sier bare én ting: Project Gotham City 2
Har hørt litt om det jeg også, vet du om d finnes til ps2?
Nix. Har akkurat kjøpt meg en x-box ene og alene for dette spillet, såvidt jeg vet kommer det ikke på noen andre konsoller.
Jeg kjøpte PS2 pga Gran Turismo spillene :D

#25317  av k3rm0r

wee
ser digg ut, gleder meg til eg kommer hjem :-)

#25320  av Mr2 Mk2

Ang:Project gotham Racing 2,så leste jeg om det i BA idag hvor det har fått en 6`er!Og verdens beste spill!!Dette må jeg tydeligvis kjøpe meg..

http://www.ba.no/multimedia/article804628.ece

dere som har det kan ikke dere fortelle litt hva det går ut på,kan man trimme eller style bilene?

#25321  av @lpher

sindrejl skrev:ahh.. vant supra nå ;)

Alf.. BEAT THIS :D
Uhh..do i have to? ;-)

WAAAAAY to much plastic...bra det er ikke er real life ;-)

@lpher

#25359  av mk1 black limited

Jostein skrev:Ang:Project gotham Racing 2,så leste jeg om det i BA idag hvor det har fått en 6`er!Og verdens beste spill!!Dette må jeg tydeligvis kjøpe meg..dere som har det kan ikke dere fortelle litt hva det går ut på,kan man trimme eller style bilene?
Ikke som jeg har fått med meg...takk og lov er det ikke styling som er hovedessensen, men kjøring.

#25555  av Foe

Klokka er nå 3.53 AM, jeg er meget trøtt, gretten og har annskaffet et heftig belegg på tennene etter en Hard dag med KUN cola og need for speed underground!!

Etter mye om og men har jeg endelig kommet meg helskinnet igjennom spillet!
Det var desverre ikke alt utstyret mitt som klarte seg like bra, noe som muligens kan skylde mitt Enormt høye Temperament :twisted:

Etter at knokklene mine var blodsprengte og hovne etter en meget hard og solid pc skjerm ble mine hysteriske raseriutbrudd automatisk forflyttet til "mykere" gjennstander..
Vedlegg
Ser ut til at man produserer litt søppel når man sitter forran pc'n 24/7 ;)
Ser ut til at man produserer litt søppel når man sitter forran pc'n 24/7 ;)
Bilde 3.jpg (9.05 kiB) Vist 1163 ganger
Tastaturet kom seg desverre heller ikke helskinnet gjennom spillet.. etter mye om og men fikk tastaturet smake hvor surt det er å bli forbikjørt 5 meter før mål!
<br />  (Det var en gang en håndleddshviler fast i tastaturet, men den tok kveld etter bare 4 løp
Tastaturet kom seg desverre heller ikke helskinnet gjennom spillet.. etter mye om og men fikk tastaturet smake hvor surt det er å bli forbikjørt 5 meter før mål!
(Det var en gang en håndleddshviler fast i tastaturet, men den tok kveld etter bare 4 løp

Bilde 2.jpg (8.16 kiB) Vist 1163 ganger
Når jeg var ca. halvveis i spillet strøk headsettet med..  som var et stort tap da jeg ikke hadde noen reserver
Når jeg var ca. halvveis i spillet strøk headsettet med.. som var et stort tap da jeg ikke hadde noen reserver
Bilde 1.jpg (9.17 kiB) Vist 1163 ganger

#25557  av Foe

Må vel slenge med noen bilder av "kjerra" mi også 8)
Vedlegg
nfsu 4.jpg
nfsu 4.jpg (38 kiB) Vist 1161 ganger
nfsu 3.jpg
nfsu 3.jpg (34.46 kiB) Vist 1161 ganger
nfsu 2.jpg
nfsu 2.jpg (32.06 kiB) Vist 1161 ganger
nfsu 1.jpg
nfsu 1.jpg (33.91 kiB) Vist 1161 ganger

#25576  av mr.two

Hvordan får dere farge på vinylen da ?? Får bare hvit jeg........ :?

#25594  av Mr2 Mk2

Foe skrev:Klokka er nå 3.53 AM, jeg er meget trøtt, gretten og har annskaffet et heftig belegg på tennene etter en Hard dag med KUN cola og need for speed underground!!

Etter mye om og men har jeg endelig kommet meg helskinnet igjennom spillet!
Det var desverre ikke alt utstyret mitt som klarte seg like bra, noe som muligens kan skylde mitt Enormt høye Temperament :twisted:

Etter at knokklene mine var blodsprengte og hovne etter en meget hard og solid pc skjerm ble mine hysteriske raseriutbrudd automatisk forflyttet til "mykere" gjennstander..
Kjenner meg SÅÅÅ godt igjen i dette her asså....Blir så utrolig forbannet,et sykt temperament når det gjelder spill osv..Onkel skrue kan ikke måle seg...Slapp utrolig nok unna men bare en stk ødelagt ps2 kontroll som først bare ble litt skeiv men så tapte jeg litt til og vel,også noen fine hakk i parketten da resten er vel bare fysiske skader...
mr.two skrev:Hvordan får dere farge på vinylen da ?? Får bare hvit jeg........ :?
Når du har valgt vinyl og kommer ut igjen trykker du bare firkant om du har det på ps2 da..Men om du har det på pc så står det nede rett etter du har valgt vinyl hva du skal trykke på..Men "unique" vinyl kan ikke farges..

Så ett spm til Foe og Chris,ser at dere har 2 vinyler som jeg ikke har.. :? Hadde dere giddet å sjekke hvor mangen dere har?lurer litt på hvorfor jeg ikke har dem?kanksje fordi jeg kjørte noen løp ca 3 på easy,eller kanksje pc og ps2 er forskjellig??

#25595  av Dalan

Jostein skrev: Så ett spm til Foe og Chris,ser at dere har 2 vinyler som jeg ikke har.. :? Hadde dere giddet å sjekke hvor mangen dere har?lurer litt på hvorfor jeg ikke har dem?kanksje fordi jeg kjørte noen løp ca 3 på easy,eller kanksje pc og ps2 er forskjellig??
Fyll opp Style Points meteret ditt mange ganger, da åpner du opp masse vinyler og andre ting.

Kjør 10-runders drift på quick race, da renner det inn med style points om du ikke dulter inn i veggen hele tiden ;)

#25599  av chris

Dalan skrev:
Jostein skrev: Så ett spm til Foe og Chris,ser at dere har 2 vinyler som jeg ikke har.. :? Hadde dere giddet å sjekke hvor mangen dere har?lurer litt på hvorfor jeg ikke har dem?kanksje fordi jeg kjørte noen løp ca 3 på easy,eller kanksje pc og ps2 er forskjellig??
Fyll opp Style Points meteret ditt mange ganger, da åpner du opp masse vinyler og andre ting.

Kjør 10-runders drift på quick race, da renner det inn med style points om du ikke dulter inn i veggen hele tiden ;)
Unique vinylene vinner man ikke på poeng, såvidt jeg vet. Jeg veit ikke hvor mange vinyler jeg har, men denne her var ferdig farga, og dekka hele bilen, som dere ser på bildene. vant den bare etter å ha banka en spesifikk person på et eller annet løp ;)

#25609  av Mr2 Mk2

ja alle unique vinylene er ferdig farga...Har fylt opp det style points meteret utallige ganger...Vel vel får spille mer en annen gang da,akkurat nå er jeg ganske lei det spillet..