gleder meg til det blir mr2

spkstrp skrev:hm så forza fikk 6 i ba og kåret det til beste bilspill ever (danket ut gt4).. vet ikke om jeg stoler på ba akkurat da..Forza er et vesentlig bedre spill, jeg har testa begge. Akselrasjon og bremsefølelsen er langt bedre i Forza, og det å kjøre bilene føles mer ekte når man kjenner kreftene (man sladder/spinner i sving/aks hvis man gir for mye gass). Det skjer ikke i GT4men kanskje jeg blir å skaffe meg det
tbergstad skrev: Kan desverre ikke bli med på "live" i og med at jeg har chippet xboxen.. Brukes som mediacenter så ta den ut blir uaktuelt.. Vet lite om dette fanatec rattet.. Men har en film der det blir testet.. Fra gamespot. Ser bra ut.Jeg har chippet xbox og spiller på live. Chippen min heter Duo-X og lar deg kjøre den i original-modus når du skal på Live.
kake skrev:Trodde man kunne spinne i svingene i gt3 jeg (har ikke spilt det så mye) kanskje bare jeg som var dårligspkstrp skrev:hm så forza fikk 6 i ba og kåret det til beste bilspill ever (danket ut gt4).. vet ikke om jeg stoler på ba akkurat da..Forza er et vesentlig bedre spill, jeg har testa begge. Akselrasjon og bremsefølelsen er langt bedre i Forza, og det å kjøre bilene føles mer ekte når man kjenner kreftene (man sladder/spinner i sving/aks hvis man gir for mye gass). Det skjer ikke i GT4men kanskje jeg blir å skaffe meg det
AI/Online mulighetene er også knockout-seier til Forza. Men, en liten sak som var bedre med GT4, og det er vind-lydene i høye hastigheter, de finnes ikke i Forza