TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza er her!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #106623  av ErikG

Endelig er Forza Motorsport her. Sinnsykt bra spill. Tør påstå at det i hvertfall er like bra som gt4!! HAr spilt det noen timer i dag og det er knall!! Eneste jeg savner i forhold til gt4 er å måtte ta lappen.

#106671  av Anders gullstein

Litt færre biler å velge mellom da. Litt morro med den "ordinære" bilparken en finner i GT4, deriblandt MR2 mk1 :wink:

#106698  av CelicaTurbo

så spillmagasinet på TV2 på lørdag og de var ikke entydig positiv der, dvs fyren likte GT4 bedre og mente at Forza bare prøvde å ligne mest mulig på GT4 uten å få det helt til, men spillet fikk strålende kritikker for flerspiller-mulighetene da, noe GT4 seriøst mangler. Og, jeg vet ikke helt om et TV2-spillmagasin har den store troverdigheten når det gjelder slik testing, de bruker ihvertfall fantastisk lite tid på å forklare hvorfor de gir det terningkastet som de gir :roll:

#106701  av ErikG

noen som har billisten til Forza??

#106763  av kake

Skal kjøpe Forza asap, og dette rattet når det kommer. Blir launcha likt med Forza (13.mai). Skal bli digg i 480P på 84" og 5.1 :)

Her et forøvrig et par reviews for de som bryr seg om sånt...

Gamespot 9.2/10.

IGN 9.5/10.

#106782  av Erlend

GT4 > Forza :twisted:

#106890  av ErikG

Har modda xbox så da er det bare og laste ned. Knalltøft. Gled dere. Spesielt de som liker og kjøre litt stylede biler. Er orginalstyling. Ikke som i NFSU der de bare har funnet den opp.

#106893  av egotrip

spillet er nok nede når jeg kommer hjem fra jobb :)

har lasta det ned allerede i løvenstad.. men den pesen har jo ikke dvd brenner .. doh :p

#106974  av kake

Erlend skrev:GT4 > Forza :twisted:
Og det backer du opp med ? :P
chris skrev: word dude, word :twisted:

:D GT4 :D
Dere fanboys vet ikke hva dere går glipp av! :wink:

#106986  av The Doctor

Hvem har det?? Jeg har vært rundt omkring men ingen har det.. Står at expert har det men var innom 2idag å ingen av dem har.... :evil:

#106990  av ErikG

Vet ikke om det er kommet enda. Har lasta det ned jeg.

#107006  av celicat23

Det har vært ute siden 28.4 (pirat kopi, såklart). Syns ikke det var noe spesielt. Elendig fartsføelse, og dårlig lyd.

#107041  av Erlend

celicat23 skrev:Det har vært ute siden 28.4 (pirat kopi, såklart). Syns ikke det var noe spesielt. Elendig fartsføelse, og dårlig lyd.
Kom veldig beleilig :D Jeg backer det opp med at celicaT23 ikke liker det :lol: Pluss at GT4 var først, har 3 forløpere foran seg, og at Spillmagasinet sa at det bare er et spill som desperat forsøker å være GT4 :) The original and best!

#107237  av tbergstad

Har spillt gt1, gt2, gt3 og gt4 veeeldig mye.. Og syns det er sprøyt å påstå at gt4 er så mye bedre. Så testen på tv2 jeg og, og skjønner ikke hvordan de fikk til denne anmeldelsen. Spillet er ganske enkelt rått.. Digger det villt, har flere svorne gt4 fans med meg i kompisflokken min når jeg sier at forza er om ikke like bra, så bedre enn gt4.
Prøv nürburgning på forza for eks.. noe så digg.