TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza er her!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108485  av KuHrOn_RaCeR

Men på det fanatec rattet....Kan det rotere 900grader???

#108513  av perchr

da har jeg og endelig forza :D virker rimelig bra ja, men sliter litt med å vinne løpa med den jævla civicen :oops: (går jo for dårlig :P)

gleder meg til det blir mr2 :twisted:

#110032  av spkstrp

hm så forza fikk 6 i ba og kåret det til beste bilspill ever (danket ut gt4).. vet ikke om jeg stoler på ba akkurat da.. :roll: men kanskje jeg blir å skaffe meg det ;)

#110056  av tbergstad

Kan desverre ikke bli med på "live" i og med at jeg har chippet xboxen.. Brukes som mediacenter så ta den ut blir uaktuelt.. Vet lite om dette fanatec rattet.. Men har en film der det blir testet.. Fra gamespot. Ser bra ut.

#110061  av kake

spkstrp skrev:hm så forza fikk 6 i ba og kåret det til beste bilspill ever (danket ut gt4).. vet ikke om jeg stoler på ba akkurat da.. :roll: men kanskje jeg blir å skaffe meg det ;)
Forza er et vesentlig bedre spill, jeg har testa begge. Akselrasjon og bremsefølelsen er langt bedre i Forza, og det å kjøre bilene føles mer ekte når man kjenner kreftene (man sladder/spinner i sving/aks hvis man gir for mye gass). Det skjer ikke i GT4 :lol: AI/Online mulighetene er også knockout-seier til Forza. Men, en liten sak som var bedre med GT4, og det er vind-lydene i høye hastigheter, de finnes ikke i Forza :)
tbergstad skrev: Kan desverre ikke bli med på "live" i og med at jeg har chippet xboxen.. Brukes som mediacenter så ta den ut blir uaktuelt.. Vet lite om dette fanatec rattet.. Men har en film der det blir testet.. Fra gamespot. Ser bra ut.
Jeg har chippet xbox og spiller på live. Chippen min heter Duo-X og lar deg kjøre den i original-modus når du skal på Live.

#110063  av CelicaGT

Ser ut som det må bli forza på meg oxo. Er det med sånn gratis online speling på det. Var emd på nfsu2..

#110101  av tbergstad

Vet om duoX.. Jeg har xecuter2.3.. Og har byttet til større hardisk samt lagt inn mediacenter.. Blir bare blabb hvis jeg starter uten chip :wink:

#110281  av spkstrp

hm.. det er jo bare å skifte til original hardisken omså ;) hehe.. tar 2 min .. ;) neida tror ikke jeg gidder det heller nei :P men har den nu ligganes her i alle fall :)

#110283  av spkstrp

kake skrev:
spkstrp skrev:hm så forza fikk 6 i ba og kåret det til beste bilspill ever (danket ut gt4).. vet ikke om jeg stoler på ba akkurat da.. :roll: men kanskje jeg blir å skaffe meg det ;)
Forza er et vesentlig bedre spill, jeg har testa begge. Akselrasjon og bremsefølelsen er langt bedre i Forza, og det å kjøre bilene føles mer ekte når man kjenner kreftene (man sladder/spinner i sving/aks hvis man gir for mye gass). Det skjer ikke i GT4 :lol: AI/Online mulighetene er også knockout-seier til Forza. Men, en liten sak som var bedre med GT4, og det er vind-lydene i høye hastigheter, de finnes ikke i Forza :)
Trodde man kunne spinne i svingene i gt3 jeg (har ikke spilt det så mye) kanskje bare jeg som var dårlig :lol: ;)
Madammen spurte om jeg ville ha forza i bursdagsgave her om dagen :D

#110372  av Ninjamannen78

DIGGER Forza!

#114092  av MR2WideBody

Noen som har lyst til å spille litt Forza Live i kveld? Har endelig fått fingern ut av ræva og koblet opp alt som må til, men hvis det er noen som er intressert så send inn en meldling. Første gang jeg spiller forza live (Eller X-box live uansett). Ganske fersk akkurat der. Kaller meg det samme på Frza som jeg gjør her

#114208  av MR2WideBody

ingen som har lyst til å spille litt?

#114265  av Mr2 Mk2

wohoo da var ferrari enzo i garasjen,next to Porsche gt2,gt3,hennessy Viper,Corvette Lingenfelter og MYE mer :)

#114295  av tbergstad

Steike.. Da har du kjørt noen runder.. Har fått hennesey viperen.. Men ingen Enzo :cry:

#114299  av Ninjamannen78

Satan, henger litt etter skjønner jeg. Bare å hive seg rundt å geime litt da.