TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min kvinnes Mazda 929 has officially been pimped!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #79682  av Mr2Nyter'n;p

Heh... Må ta bilder av gliset igrunn... I dag har jeg kobla stereo i kvinne-bilen etter at jeg leenge har handla litt billig her og der... Anlegget består nå i: -Lanzar cd-spiller kjøpt ny i eske på qxl for 375kr. Faktisk en god spiller :D -Harman Kardon 2kanals forsterker jeg fikk fra en kompis som skyldte meg 400kr. Dvs 400kr for denne. Nyydelig strøøken forsterker! -Spectron 12¨er med fabrikk bygd portet kasse som jeg gav 350kr for. Denne er blitt prøvd en gang og falt i unåde hos eieren fordi den "ikke var like bra som Rockford Fosgate 12¨eren" :shock: -Kabelkit fra lokal bilstereo forhandler for 411kr. Fra før var det no billigbillig cd-cardic høyttalere i hattehylla som faktisk gjør jobben sin brukbart godt. Alt i alt kom dette da på 1536kr... Det værste er at etter endel finjustering låter dette vel så bra som anlegg verdt mange ganger det dette er verdt :D Uansett... This makes me happy.. Måtte bare dele det med noen :P
Fremtidige planer blir Dragster 6,5" komponentsett i stedet for cd-cardic i hattehylle og å felle en Zachry 8" ned midt på hattehylla. Uansett... Billig og funksjonelt akkurat som bilen det sitter i :D
*dunkdunk*

#79694  av Tor

Høres fe ut, kom med bilder da :)

#79709  av @lpher

Hihihi :D You go! :D

@lpher

#79745  av sleeper

hm.... cd spiller for 375 var jo en grei pris det.... 8)

#79761  av Mr2Nyter'n;p

Med fjernkontroll og garanti :D Skal ut og ta noen bilder av Tha Pimpmobile nå tenkte jeg :wink: