Heh... Må ta bilder av gliset igrunn... I dag har jeg kobla stereo i kvinne-bilen etter at jeg leenge har handla litt billig her og der... Anlegget består nå i: -Lanzar cd-spiller kjøpt ny i eske på qxl for 375kr. Faktisk en god spiller
-Harman Kardon 2kanals forsterker jeg fikk fra en kompis som skyldte meg 400kr. Dvs 400kr for denne. Nyydelig strøøken forsterker! -Spectron 12¨er med fabrikk bygd portet kasse som jeg gav 350kr for. Denne er blitt prøvd en gang og falt i unåde hos eieren fordi den "ikke var like bra som Rockford Fosgate 12¨eren"
-Kabelkit fra lokal bilstereo forhandler for 411kr. Fra før var det no billigbillig cd-cardic høyttalere i hattehylla som faktisk gjør jobben sin brukbart godt. Alt i alt kom dette da på 1536kr... Det værste er at etter endel finjustering låter dette vel så bra som anlegg verdt mange ganger det dette er verdt
Uansett... This makes me happy.. MÃ¥tte bare dele det med noen
Fremtidige planer blir Dragster 6,5" komponentsett i stedet for cd-cardic i hattehylle og å felle en Zachry 8" ned midt på hattehylla. Uansett... Billig og funksjonelt akkurat som bilen det sitter i
*dunkdunk*

Fremtidige planer blir Dragster 6,5" komponentsett i stedet for cd-cardic i hattehylle og å felle en Zachry 8" ned midt på hattehylla. Uansett... Billig og funksjonelt akkurat som bilen det sitter i

*dunkdunk*
- 90' Mercedes 300TE (Skatten)