Jadda. Så skjedde det igjen. 1,5 mnd etter retting og lakking av dørbulk i bakskjerm. Det er fredagskveld, vi sitter en liten gjeng på kafè med bilen min innen synsrekkevidde. Så kommer en helvetesmaskin av en rødruss gående til fots mot, ja riktig, bilen min. Dette avskyelige pattedyret har det morro med seg selv ved å kaste en flaske av typen Fanta (ca halvfull flaske ca helfull rødruss) opp mot stratosfæren for så å fange den med sine ekle griselabber på veg ned igjen. Før eg får tid å si ladd sniperrifle, høres et kraftig smell, og dyret krafser etter flaska på min nå nybulkede motorluke og STIKKER AV. Eg får kort bekreftet av de rundt meg at det ikkje var en drøm, kaster meg i bilen og kjører etter. Får tatt igjen dyret, som strax begynner å blånekte og lage ekle lyder med kjeften. Politi blir tilkalt, men dyret forsetter å nekte til dem og, til tross for 5 vitner som så alt. Må anmelde saken for å komme videre.
Eg føler meg litt trist og oppgitt, ikkje enkelt å prøve å ha pen lakk. En mulighet ville jo selfølgelig være å grisebanke dyret, men det kan fort bli fengsel av sånt.
Er det normalt at folk lemlester MR2er? Føler det blir litt for ofte nå....
Eg føler meg litt trist og oppgitt, ikkje enkelt å prøve å ha pen lakk. En mulighet ville jo selfølgelig være å grisebanke dyret, men det kan fort bli fengsel av sånt.
Er det normalt at folk lemlester MR2er? Føler det blir litt for ofte nå....