TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mer hærverk - Kasting av flasker og bildører i MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#767  av erling

Jadda. Så skjedde det igjen. 1,5 mnd etter retting og lakking av dørbulk i bakskjerm. Det er fredagskveld, vi sitter en liten gjeng på kafè med bilen min innen synsrekkevidde. Så kommer en helvetesmaskin av en rødruss gående til fots mot, ja riktig, bilen min. Dette avskyelige pattedyret har det morro med seg selv ved å kaste en flaske av typen Fanta (ca halvfull flaske ca helfull rødruss) opp mot stratosfæren for så å fange den med sine ekle griselabber på veg ned igjen. Før eg får tid å si ladd sniperrifle, høres et kraftig smell, og dyret krafser etter flaska på min nå nybulkede motorluke og STIKKER AV. Eg får kort bekreftet av de rundt meg at det ikkje var en drøm, kaster meg i bilen og kjører etter. Får tatt igjen dyret, som strax begynner å blånekte og lage ekle lyder med kjeften. Politi blir tilkalt, men dyret forsetter å nekte til dem og, til tross for 5 vitner som så alt. Må anmelde saken for å komme videre.

Eg føler meg litt trist og oppgitt, ikkje enkelt å prøve å ha pen lakk. En mulighet ville jo selfølgelig være å grisebanke dyret, men det kan fort bli fengsel av sånt.

Er det normalt at folk lemlester MR2er? Føler det blir litt for ofte nå....

#770  av CelicaTurbo

satan meg, ikke rart du blir surt av slikt. Tror jeg hadde klikket ganske utrolig ja, og det er jo dumt at du opplever slikt to ganger innen så kort tid da..

men, aner ikke hva det er med MR2 som gjør at den tiltrekker seg slik oppmerksomhet jeg. Men dette hørtes egentlig ut som et uhell eller misforstod jeg deg? Uansett må jo dyret erstatte så klart. Jeg hadde en ripe på motorlokket på min MR2 (nå Kjetils) som var ganske irriterende, og den kom en dag når bilen stod parkert i parkeringshus   ???

#771  av Ã˜istein

tja.. jeg lakkerer min dør hver mnd da.. men det er fordi lakkereren ikke klarer jobben sin.. men hovedårsaken var at en planta hjulet sitt i den først!

menne angående den russen :) du kan jo nekte at du banka'n da?

#772  av erling

Fikk tlf fra rødrussen idag, som hadde tenkt seg om etter å ha blitt edru og la korta på bordet. Det var en spak og forsiktig stemme som ville ordne opp for seg uten smultringspisere. En lettelse både for meg og han, som faktisk virket som en fornuftig person som edru. Vi ble enige om en sum og uhellet er ute av verden.

Ikkje alle er like flinke å lakke, nei. Han eg pleier å gå til gjør alltid skikkelig arbeid første gangen, flink mann..

#773  av CelicaTurbo

jaja, flott at ting ordner seg der da ihvertfall.. er jo mest interessant for ham også at politiet ikke blir allt for involvert tenker jeg..