80000 som standard NA 120000 som NA-T
Turbonetics T04E                                          VS.Motor
HKS Type S FMIC                                         PS.Motor  
HKS Racing SS 60mm Wastegate                   PHR
HKS HiPerformance Catback eksos                 PS.Motor
Custom MidPipe                                            Owner
Dumpventil                                                   Kollevold
Mocal Oljekjøler                                            VS.Motor
X2O Racing Grenrør                                       X2O Racing
Walbro 255lph Bensinpumpe                           Boost Logic
MapEcu 2 Piggyback Ecu for bensin å tenning   PHR
440 dyser                                                     PHR
Ellers er det som standard 6trinns v161 Gtrag samme som TT bare 15% laver utveksling.
Samme sperre som TT, LSD Torsion
Store bremser
18" Gewalt Hyperspeed med 235/40/18 foran 
265/35/18 bak
Cusco justerbare coilovers
Er ikke ordentlig mappet ennå grunnet dårlig feste på snø 
 
 
Dette vil gjøres til våren om jeg fortsatt har bilen.
Har inntil nå bare kjørt med 0.4bars ladetrykk grunnet bensin, men det var nokk til å holde følge med org TT 
