80000 som standard NA 120000 som NA-T
Turbonetics T04E VS.Motor
HKS Type S FMIC PS.Motor
HKS Racing SS 60mm Wastegate PHR
HKS HiPerformance Catback eksos PS.Motor
Custom MidPipe Owner
Dumpventil Kollevold
Mocal Oljekjøler VS.Motor
X2O Racing Grenrør X2O Racing
Walbro 255lph Bensinpumpe Boost Logic
MapEcu 2 Piggyback Ecu for bensin å tenning PHR
440 dyser PHR
Ellers er det som standard 6trinns v161 Gtrag samme som TT bare 15% laver utveksling.
Samme sperre som TT, LSD Torsion
Store bremser
18" Gewalt Hyperspeed med 235/40/18 foran
265/35/18 bak
Cusco justerbare coilovers
Er ikke ordentlig mappet ennå grunnet dårlig feste på snø
Dette vil gjøres til våren om jeg fortsatt har bilen.
Har inntil nå bare kjørt med 0.4bars ladetrykk grunnet bensin, men det var nokk til å holde følge med org TT
