Vel, som tema sier så er jeg så lykkelig over at jeg plutselig ikke hadde revers eller 5gir på bilen.
Var på trening... ferdig.. rygge bilen... men neida.
Når jeg setter bilen i 3gir nå, så "ser det ut som" at den går i 5.
Setter jeg den i 4gir, så ser det ut som at den står i revers.
Jeg klarer å tvinge den i revers, ved å dra i staget til venstre der med girstanga. Da er det snakk om at jeg må dra skikkelig, før den smetter i gir.
Noen som har hatt liknende problem? Håper på å ikke måtte bytte hele kassa...
Det er og montert short-shift på denne.. (var det når jeg kjøpte den) så tenkte eg kunne prøve å sette på orginal plate nedi der.. den har vel litt mer vandring å gå på, muligt det ordner seg da.. for det kan jo virke som at det staget som skal frem for å få den i revers, ikke går langt nok.... vet ikke.
Ute etter andre forslag på hva dette kan være........ frustrerende.....
takk folkens
Var på trening... ferdig.. rygge bilen... men neida.
Når jeg setter bilen i 3gir nå, så "ser det ut som" at den går i 5.
Setter jeg den i 4gir, så ser det ut som at den står i revers.
Jeg klarer å tvinge den i revers, ved å dra i staget til venstre der med girstanga. Da er det snakk om at jeg må dra skikkelig, før den smetter i gir.
Noen som har hatt liknende problem? Håper på å ikke måtte bytte hele kassa...
Det er og montert short-shift på denne.. (var det når jeg kjøpte den) så tenkte eg kunne prøve å sette på orginal plate nedi der.. den har vel litt mer vandring å gå på, muligt det ordner seg da.. for det kan jo virke som at det staget som skal frem for å få den i revers, ikke går langt nok.... vet ikke.
Ute etter andre forslag på hva dette kan være........ frustrerende.....
takk folkens

- 98 Opel Vectra 2.0 TDI
--
x -90 MR2 GTI
x -90 VW Golf GTI Wolfsburg
x- 91 MR2 Turbo gen.2
x- 91 MR2 GTI - RIP
x- 87 VW Golf GTI
--
x -90 MR2 GTI
x -90 VW Golf GTI Wolfsburg
x- 91 MR2 Turbo gen.2