TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan-Erik's bruktbiltips - MR2 i siste nummer av Autofil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#23104  av Erlend

mk1, mk2 eller mk3???

#23110  av @lpher

Ahh...sorry....jeg editerte headingen..og glemt å nevne at det selvfølglig er en MK2 han tester!! ;-)

@lpher

#23148  av Erlend

Skaffet meg bladet idag. Var en ganske kjip review, han sa litt om alt, men utelot den helt store entusiasmen :) Men det var en strøken MR2 91 NA han kjørte iallefall, så helt ny ut!

#23162  av Dalan

Erlend skrev:Skaffet meg bladet idag. Var en ganske kjip review, han sa litt om alt, men utelot den helt store entusiasmen :) Men det var en strøken MR2 91 NA han kjørte iallefall, så helt ny ut!
Var ingen her inne sin han kjørte vel..?
Da hadde vi vel hørt om det.. ;)

#23165  av Erlend

Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansett :) Men vedkommende HAR å melde seg inn snarest :)

#23166  av chris

Erlend skrev:Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansett :) Men vedkommende HAR å melde seg inn snarest :)
Skal se om jeg får tak i godeste Jan Erik Larsen jeg.. han bør være klar over at vi finnes. Skal han ha tak i en Toyota sportsbil, så bør han velge en herfra, mener nå jeg ;) :D

#23168  av @lpher

Erlend skrev:Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansett :) Men vedkommende HAR å melde seg inn snarest :)
Bilen hadde stor T.G. BIL dekal på siden...som jeg antar var påmontert for anledningen....så det er nok forklaringen på at vi ikke har eieren her inne ;-)

@lpher

#23172  av chris

@lpher skrev:
Bilen hadde stor T.G. BIL dekal på siden...som jeg antar var påmontert for anledningen....så det er nok forklaringen på at vi ikke har eieren her inne ;-)

@lpher
Vi får sørge for at han henter en herfra neste gang ;)

#23177  av @lpher

chris skrev: Vi får sørge for at han henter en herfra neste gang ;)
Så enig, så enig ;-)

@lpher

#23265  av Erlend

Rart at vi ikke har en representant for TG-Bil her inne iallefall, de burde ha hørt om oss :roll:

#23266  av chris

Erlend skrev:Rart at vi ikke har en representant for TG-Bil her inne iallefall, de burde ha hørt om oss :roll:
jo.. egentlig. vi er nødt å vise oss frem ennå litt mer tror jeg. :)

#23287  av CelicaTurbo

Siden dem selger såpass mange toyotaer så kunne vi ha sendt en serie ts-ogn-flyers til dem som dem kan inkludere med bilene sine når dem selger dem.. selv om det hadde vært enkelt for dem å legge en slik ved hvert vognkort på solgt bil så spørs det allikevel om dem gidder å gjøre noe slikt dessverre.

#23295  av chris

CelicaTurbo skrev:Siden dem selger såpass mange toyotaer så kunne vi ha sendt en serie ts-ogn-flyers til dem som dem kan inkludere med bilene sine når dem selger dem.. selv om det hadde vært enkelt for dem å legge en slik ved hvert vognkort på solgt bil så spørs det allikevel om dem gidder å gjøre noe slikt dessverre.
Det kan umulig skade å spørre? ;)