Det er riktignok bare en liten test men....
Dere er herved advart...så løp og kjøp...
@lpher
Dere er herved advart...så løp og kjøp...

@lpher
Erlend skrev:Skaffet meg bladet idag. Var en ganske kjip review, han sa litt om alt, men utelot den helt store entusiasmenVar ingen her inne sin han kjørte vel..?Men det var en strøken MR2 91 NA han kjørte iallefall, så helt ny ut!
Erlend skrev:Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansettSkal se om jeg får tak i godeste Jan Erik Larsen jeg.. han bør være klar over at vi finnes. Skal han ha tak i en Toyota sportsbil, så bør han velge en herfra, mener nå jegMen vedkommende HAR å melde seg inn snarest
Erlend skrev:Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansettBilen hadde stor T.G. BIL dekal på siden...som jeg antar var påmontert for anledningen....så det er nok forklaringen på at vi ikke har eieren her inneMen vedkommende HAR å melde seg inn snarest
@lpher skrev:Vi får sørge for at han henter en herfra neste gangErlend skrev:Er det noen her med en rød 91 NA da? Tror vi definitivt hadde hørt om det i så tilfelle uansettBilen hadde stor T.G. BIL dekal på siden...som jeg antar var påmontert for anledningen....så det er nok forklaringen på at vi ikke har eieren her inneMen vedkommende HAR å melde seg inn snarest
@lpher
Erlend skrev:Rart at vi ikke har en representant for TG-Bil her inne iallefall, de burde ha hørt om ossjo.. egentlig. vi er nødt å vise oss frem ennå litt mer tror jeg.
CelicaTurbo skrev:Siden dem selger såpass mange toyotaer så kunne vi ha sendt en serie ts-ogn-flyers til dem som dem kan inkludere med bilene sine når dem selger dem.. selv om det hadde vært enkelt for dem å legge en slik ved hvert vognkort på solgt bil så spørs det allikevel om dem gidder å gjøre noe slikt dessverre.Det kan umulig skade å spørre?