Hadde mye styling å noe sølv dekor. Liker sjelden mye plastikk, men denne var gjennomført og tøff!
Møtte deg i nærheten av Fornebu søndag ettermiddag som var(14.). Litt småfrisk kjøring til Sandvika før jeg snudde. Frekk bil! Noen her?

kake skrev:Denne her du har sett kanskje ?Ja ikke helt umulig det var denne..Stylinga virka lik, syns dekoren var litt annerledes, men kan ta feil eller at den er bytta i vinter..
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/car.php?mod ... file&u=497
Kvitviken77 skrev:Hadde mye styling å noe sølv dekor. Liker sjelden mye plastikk, men denne var gjennomført og tøff!hehehe,, var litt artig det ja..Møtte deg i nærheten av Fornebu søndag ettermiddag som var(14.). Litt småfrisk kjøring til Sandvika før jeg snudde. Frekk bil! Noen her?
Kvitviken77 skrev:Hadde mye styling å noe sølv dekor. Liker sjelden mye plastikk, men denne var gjennomført og tøff!hehehe,, var litt artig det ja..Møtte deg i nærheten av Fornebu søndag ettermiddag som var(14.). Litt småfrisk kjøring til Sandvika før jeg snudde. Frekk bil! Noen her?
lexusmann skrev:holder vel med 1 post??ups.. er ikke helt god denne pc`n her.. veit ikk hva som skjedde.. beklager at det kom inn så mange ganger..