TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Celica mk7 ved Fornebu

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #184121  av densortecelicaen

Kvitviken77 skrev:Hadde mye styling å noe sølv dekor. Liker sjelden mye plastikk, men denne var gjennomført og tøff! 8) Møtte deg i nærheten av Fornebu søndag ettermiddag som var(14.). Litt småfrisk kjøring til Sandvika før jeg snudde. Frekk bil! Noen her?
hehehe,, var litt artig det ja.. :D hadde ikke stort å gi men dog.. :)
ellers var det nok meg.. ;)
 #184122  av densortecelicaen

Kvitviken77 skrev:Hadde mye styling å noe sølv dekor. Liker sjelden mye plastikk, men denne var gjennomført og tøff! 8) Møtte deg i nærheten av Fornebu søndag ettermiddag som var(14.). Litt småfrisk kjøring til Sandvika før jeg snudde. Frekk bil! Noen her?
 #184123  av densortecelicaen

#184191  av lexusmann

holder vel med 1 post??

#185447  av densortecelicaen

lexusmann skrev:holder vel med 1 post??
ups.. er ikke helt god denne pc`n her.. veit ikk hva som skjedde.. beklager at det kom inn så mange ganger..