TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• satan nÃ¥ e eg forbanna

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #131094  av Elzin

var i tingretten i dag med saken min.
politiet har nå fått 9 mnd på seg fra tingretten til å gi meg en straff, så i 9 mnd kan dem ha førerkortet mitt.

har tidligere vært hos politiet og hatt avhør også.
ting jeg lurer på:

politiet har 3 uker på seg før jeg kan hente lappen tilbake. om det ikke hender noe innen disse 3 ukene, kan dem da ikke ta lappen i fra meg igjen??

går det an å anke tingrett og deretter ta den opp på nytt men denne gang med advokat??

jeg hadde ikke i min villeste fantasi kunne tro at dem skulle kunne ha lappen min i 9 mnd for å ha kjørt i 70 km\t i 60 sone hvor jeg fikk 4 hjuls sladd og skle ut av veien. uaktsom kjøring.

#131112  av KK-ma70

Og dette skjedde for 3uker siden?
Ville nok ha trodd at du la opp til en skrens da ja, hvis det ikke var ny asfalt og mye regn...
Har selv aldri fått skrens på verken Supra`n eller Lexus`n uten å legge opp til det. Har til tider kjørt hardt for å si det mildt
:roll:

Men at de kan beholde lappen din i 9mnd og så gi deg straff høres veldig rart ut...
Du skal jo få tilbake lappen etter 3uker hvis de ikke har kommet til en avgjørelse, for å så vente på dommen.

#131182  av mr_2

litt off topic,men WHAT?kati krasja du?? :shock:

#131192  av FireWalk

Du hadde lagt bedre ann om du hadde skamslått en gammel dame... 70 km/t i en 60 sone.... du skal være glad du ikke får dødsstraff!

for som du kanskje har fått med deg så bor vi i et veldig bilist fientlig land...

Og faktum er at i traffikken så er du skyldig intil det motsatte er bevist. Og om det er ditt ord mot politiets ord så er politiets ord mer verd enn ditt uansett om du snakker sant og de lyger... sånn er det bare.... desverre..

#131302  av Elzin

fult klar over at norge er ikke for bilentusiaster.

jeg krasjet 1 dag i fellesen. fredag.. skulle til gatebil..

her er hva som skjedde:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10054