var i tingretten i dag med saken min.
politiet har nå fått 9 mnd på seg fra tingretten til å gi meg en straff, så i 9 mnd kan dem ha førerkortet mitt.
har tidligere vært hos politiet og hatt avhør også.
ting jeg lurer på:
politiet har 3 uker på seg før jeg kan hente lappen tilbake. om det ikke hender noe innen disse 3 ukene, kan dem da ikke ta lappen i fra meg igjen??
går det an å anke tingrett og deretter ta den opp på nytt men denne gang med advokat??
jeg hadde ikke i min villeste fantasi kunne tro at dem skulle kunne ha lappen min i 9 mnd for å ha kjørt i 70 km\t i 60 sone hvor jeg fikk 4 hjuls sladd og skle ut av veien. uaktsom kjøring.
politiet har nå fått 9 mnd på seg fra tingretten til å gi meg en straff, så i 9 mnd kan dem ha førerkortet mitt.
har tidligere vært hos politiet og hatt avhør også.
ting jeg lurer på:
politiet har 3 uker på seg før jeg kan hente lappen tilbake. om det ikke hender noe innen disse 3 ukene, kan dem da ikke ta lappen i fra meg igjen??
går det an å anke tingrett og deretter ta den opp på nytt men denne gang med advokat??
jeg hadde ikke i min villeste fantasi kunne tro at dem skulle kunne ha lappen min i 9 mnd for å ha kjørt i 70 km\t i 60 sone hvor jeg fikk 4 hjuls sladd og skle ut av veien. uaktsom kjøring.
Mercedes Clk 98 mod 230 kompressor
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død
skal ha ny med tiden
Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død

Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død