Der var det mye diverse ja hehe. Hadde en samtale med eieren i dag angående priser og slik. Han betalte 35k for en service han tok da bilen hadde gått 20.000. Han kjøpte den selv da den hadde gått litt i underkant av 16.000km. Da hadde bilen nylig hatt en service. Så det er tydeligvis verre enn jeg trodde.
Det betyr med andre ord at jeg må ha den inn på en service på rund hver 4000km.... Nå kjører jeg relativt mye. Spesielt i jobben. Nå er det fint å få såpass mye hjelp som jeg har gjort av dere. Har fått en del baktanker rundt denne seansen. Har ikke sagt nei til eieren angående kjøpet, men med så store priser er det rett og slett ike verdt det. Jeg skal alikevel ned å prøvekjøre den neste helg. Som en viss person her inne fortalte meg så er det å kjøre en ferrari et must
Så jeg kommer nok til å spare de pengene jeg har, legge de til mr2'en og lage en skikkelig streetracer ut av den. Så det vil nok bli en skikkelig fin bil til neste sommer
Trodde virkelig ikke at slike biler som er i såppass høy prisklasse var katta i sekken. Men som det sies så kan utsenede lure. For noe stort lekrere biler enn lamborghini og ferrari tviler jeg på at det finnes. En har alltids Jaguar XJ220 som etter min mening er en av de peneste bilene som noen gang er produsert, men da snakker vi virkelig $$$
Takker til alle dere som har kommet med innblikk i denne saken!