Setter pris på de forskjellige meningene! Slik at jeg får litt mer info om kjøretøyet. Har selv hørt at kvaliteten er dårlig på disse bilene. var en av grunnene til jeg postet denne topicen. Det er som sagt ikke min største drøm å må kjøre den inn på verksted hver måned da bilsesongen er på topp. Men jeg skal iallefall ned å prøve den, så får vi se hva som skjer. Fikk også høre av supratt at NSX ikke var så dumt valg av kjøretøy. Eller som Chris sa å bruke 470k på mr2 en hehe
Eller å rett og slett spare pengene
We'll see what happens.
cameleon skrev:Setter pris på de forskjellige meningene! Slik at jeg får litt mer info om kjøretøyet. Har selv hørt at kvaliteten er dårlig på disse bilene. var en av grunnene til jeg postet denne topicen. Det er som sagt ikke min største drøm å må kjøre den inn på verksted hver måned da bilsesongen er på topp. Men jeg skal iallefall ned å prøve den, så får vi se hva som skjer. Fikk også høre av supratt at NSX ikke var så dumt valg av kjøretøy. Eller som Chris sa å bruke 470k på mr2 en heheLurer på hvorfor ingen har nevnt 94' Supra MkIV Twin Turbo ??? Får da en strøken sånn en for 400 lapperEller å rett og slett spare pengene
We'll see what happens.