TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har tanker rundt Nissan 2oos x S13?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#197533  av Andreazz

Mr2 Mk2 skrev:Ett ord: OPPBRUKT
Morro når man får til noe nytt og spesielt med de da, f.eks den røde som er avbildet i tråden om treffet på dagali.

#197745  av Anders gullstein

Den er ikke oppbrukt hvis den blir pen. Kan ikke huske sist jeg så en pen S13. Alle er enten 2silly2furious styla med engangsgrill front eller helt orginal.

#197769  av Thomas S

Egentlig ganske riktig men har de riktig lakk og ikke overstylet så kan det bli bra! Men det er sjelden! De har jo fin motorlyd da 8)

#197800  av sindrejl

BT-GTI skrev:som sagt de z versjonene er da egentlig nesten umulig å få tak i. er som å få tak i de siste hundre mr2 mk2ene som noen gang ble laget. det var også sånne spesial utgaver, noe alle bilmerker lager like før de stopper samlebåndet.

det med z versjonen så vit jeg har forstått etter å ha holdt på i under og over 200sxer er at de har spesielle baklykter såkalte cookielykter, annet interiør , men motormessig er jeg ikke helt sikker, men 200sx forumet har jo ALT av info om disse.
ps, 200er er sikkellige lekebiler. de gjør akkurat som du sier at de skal og de går bra. forhåndsvis billige å trimme i forhold til hva resultatet blir.

dette er den ultimate driftebilen i mine øyne.. coilcovers, toveis eller sveisa diff, litt større turbo, grenrør,eksos, walboro bensinpumpe, bensinregulator, stage 2 chip, samt ic så har du lekebil inntil rådene som sagt tar kvelden eller at du er tom for dekk.
.
Dem er sikkert gode å drifte med, men hva med å kjøre spor da? :D 200sx må være laget for å ligge sidelengs med, men å sitte i spor er dem ikke så spesielt imponerende med akkurat.

#197866  av FireWalk

sw20 skrev:hadde mr2 e og firewalk men så kom det sikkert 20 mr2a til her i området så e mye som begynne å bli oppbukt gutten min...

skal du han noe spesielt.... kjøp corolla g6r.. hehe
Det er jo sikkert 40 200sx i byen her nå da.. mange flere enn MR2er.. :P om du solgte MR2en fordi du ville ha noe ikke alle andre har så blir det litt feil å kjøpe seg en 200sx, som ALLE har her.. :P

#197931  av Xlr8

kan komme med en advarsel mot 200sx s13. DI RUSTER!!! hele bakophenget har en tendens til og gå til graven pga rust.. 2 av 3 biler som vi har hat inne på eu kontrol har vert sundt rusta den andre hadde bare så vidt starta. ut i fra de vi fikk av info når vi bestilte deler til dene ene som vi skulle fikse så var dette et "normalt" problem

#197933  av sindrejl

Xlr8 skrev:kan komme med en advarsel mot 200sx s13. DI RUSTER!!! hele bakophenget har en tendens til og gå til graven pga rust.. 2 av 3 biler som vi har hat inne på eu kontrol har vert sundt rusta den andre hadde bare så vidt starta. ut i fra de vi fikk av info når vi bestilte deler til dene ene som vi skulle fikse så var dette et "normalt" problem
samme som mr2 mk1 det :) er man klar over det kan man tectylere og ordne det før det går galt.

#197941  av Xlr8

rust er somregel ikke et problem vist de bler taklet på rett måte;) men ver spezz obs=)

#197950  av Thomas S

Hint hint* Behold MR2en din du :wink:

#198049  av Andy_Celica

ThaShiZnitH skrev:Hint hint* Behold MR2en din du :wink:
hint hint* mr2 en er solgt for lenge siden, han har nå en corolla g6r (er vel eneste i norge)

#198174  av sw20

ser ut til at jeg kommer til å beholde corollan og heller kjøpe sinte motor...!!!! 8)

#198230  av Andy_Celica

sw20 skrev:ser ut til at jeg kommer til å beholde corollan og heller kjøpe sinte motor...!!!! 8)
3s-gte? 4a-gze?