som sagt de z versjonene er da egentlig nesten umulig å få tak i. er som å få tak i de siste hundre mr2 mk2ene som noen gang ble laget. det var også sånne spesial utgaver, noe alle bilmerker lager like før de stopper samlebåndet.
det med z versjonen så vit jeg har forstått etter å ha holdt på i under og over 200sxer er at de har spesielle baklykter såkalte cookielykter, annet interiør , men motormessig er jeg ikke helt sikker, men 200sx forumet har jo ALT av info om disse.
ps, 200er er sikkellige lekebiler. de gjør akkurat som du sier at de skal og de går bra. forhåndsvis billige å trimme i forhold til hva resultatet blir.
dette er den ultimate driftebilen i mine øyne.. coilcovers, toveis eller sveisa diff, litt større turbo, grenrør,eksos, walboro bensinpumpe, bensinregulator, stage 2 chip, samt ic så har du lekebil inntil rådene som sagt tar kvelden eller at du er tom for dekk.
sjekk tyskland og sveit (sveits utgavene er spesielle, de kom med skvett lapper og sveisik flagg i sideruta, var noe mer men husker ikke helt..)
for bra utgaver. de norske prisene er latterlige. kjøp en bra utgave i tyskland for 50tusen. få skilter ,trim som vist over og for 90 tusen har du en fullverdig lekebil som går bra.
ps de er vel billigere enn jeg skriver men det er da grovt regna! med moms og frakt , toll og tull og tøys som vi i norge har.
91 mr2 turbo widebodykit med 1992-JDM 3sgte, 97 girkasse 98 drivaksler
89 corolla bruksbil