BT-GTI skrev:som sagt de z versjonene er da egentlig nesten umulig å få tak i. er som å få tak i de siste hundre mr2 mk2ene som noen gang ble laget. det var også sånne spesial utgaver, noe alle bilmerker lager like før de stopper samlebåndet.
det med z versjonen så vit jeg har forstått etter å ha holdt på i under og over 200sxer er at de har spesielle baklykter såkalte cookielykter, annet interiør , men motormessig er jeg ikke helt sikker, men 200sx forumet har jo ALT av info om disse.
ps, 200er er sikkellige lekebiler. de gjør akkurat som du sier at de skal og de går bra. forhåndsvis billige å trimme i forhold til hva resultatet blir.
dette er den ultimate driftebilen i mine øyne.. coilcovers, toveis eller sveisa diff, litt større turbo, grenrør,eksos, walboro bensinpumpe, bensinregulator, stage 2 chip, samt ic så har du lekebil inntil rådene som sagt tar kvelden eller at du er tom for dekk.
.
Dem er sikkert gode å drifte med, men hva med å kjøre spor da?

200sx må være laget for å ligge sidelengs med, men å sitte i spor er dem ikke så spesielt imponerende med akkurat.
86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS,
www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser