TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Celica T-sport (skada)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93308  av GT_rider

Du må ha hatt max uflaks når det gjelder den bilen der :( Synd at noen ikke klarer å ha kontroll over en liten Corsa engang :roll:

#98789  av ST182

Hvordan endte dette da? Fikk han andre skylda til slutt?

M.v.h
kenneth

#99008  av kaimagne

Saken er ennå ikke avsluttet fra Gjensidige sin side, men jeg har avtale om å ringe i morra for å purre - igjen.

Grunnen til at det tok så mye tid, var at han nissen som kjørte på meg, sannsynligvis har fått melding fra Gjensidige om at han lå an til å få all skyld. Dette skjedde i begynnelsen av mars, ca to måneder etter uhellet.
Han sa da plutselig at han også hadde vitner, og at disse måtte kontaktes. Det jeg lurer på, er hvorfor han ikke oppga de vitnene samtidig som han sendte inn skademeldingen...
Uansett, jeg fikk vite at "vitnet" hans var sjåføren av Viking-bilen som kom og henta bilen hans. Ringte på nytt like før helga, og fikk da vite at hans saksbehandler var sykemeldt, og "vitnet" ennå ikke hadde sendt inn sin rapport, etter 1 mnd! Det er kanskje ikke så rart at han redningsbilsjåføren ikke husker så veldig mye av hvordan bilene sto parkert, det var sikkert ikke den eneste bilen han henta den uka, for å si det sånn...
Uansett, min saksbehandler fikk purra på saken og gitt den videre til en saksbehandler som kunne ta den andre sida av saken. Siden det er samme forsikringsselskap, så må de ha to forskjellige saksbehandlere...

Jeg har nå en avtale om å ringe i morra for å få status på saken. Synes det begynner å ta laaang tid, det er 4 måneder siden det skjedde... :?

#99023  av celicat23

Forsikringsselskap er udugelige folk. Jeg ble påkjørt av ei forvirra tante som kjørte på feil side av veien (!). Selv om det skal være en rimelig enkel sak, så tok det 1år, og løste seg ikke før det var befaring på stedet med dommer. Latterlig.

#99374  av kaimagne

YES!! Saken er nå avsluttet, og alt ansvar er på den andre parten! Pheew! :D :D :D

DET var en god nyhet det!

God helg til alle sammen!

:D :D :D

#99400  av DannyBoy

kaimagne skrev:YES!! Saken er nå avsluttet, og alt ansvar er på den andre parten! Pheew! :D :D :D

DET var en god nyhet det!

God helg til alle sammen!

:D :D :D
Det var good news! :wink:
God helg ja :D