Jada, det var min det vettu...

Har ikke giddi å skrive noe om det før nå, er rimelig deppa...
Faen også! Hvor stor er sjansen for at det blir skyld-deling hos forsikringsselskapet når:
1. Det skjedde på en parkeringsplass
2. Begge har forsikring hos Gjensidige NOR
Større sjanse enn at Exeter skal vinne mot Manchester United, vil jeg tro...men det KAN jo skje...
Det som er skadet er venstre skjerm (må byttes), panser (kan muligens rettes opp), "støtfanger" i plast pluss frontleppa. I tillegg må nok frontlykta byttes, selv om den fungerte med både blink og nærlys/fjernlys. Sprederen inni fangeren var borte. Og så er det sikkert plastdeler for en haug med tusenlapper som skal byttes i tillegg. Dekket må også byttes, siden deler fra skjermen har skåret det opp i siden.
Så litt under og over, men kan ikke se at selve chassiset er skadet, jeg traff akkurat på kanten med skjermen, så den har nok tatt av for det aller aller meste av kreftene. Hadde ikke mer enn 10 km/t da vi smalt sammen, og hadde det ikke vært for 60-profil på dekkene og våt grus på asfalten, så hadde jeg nok klart å svinge unna han nissen som kom i mot.
Som du sier, jeg klarte å kræsje av han et hjul da, så han måtte nok ha hjelp av Viking for å komme seg avgårde. Selv dro jeg tvert til Rygge flystasjon og henta min vinterstallede MK6 Celica, så nå er den i bruk igjen. Godt den ikke var solgt da... Aldri så gæli at det ikke er godt for noe.
Nå står T-Sporten hos Toyota Moss, håper de får taksert den i løpet av morgendagen, og at skadene ikke er alt for omfattende. Er usikker på om jeg tar det på kasko (hvis det blir skyld-deling) eller om jeg betaler det sjøl.
Tok et bilde med mobilen, men det ble så dårlig kvalitet, så jeg skal heller ta noen bedre i morgen og legge ut.