Måtte bare knipse noen bilder mens jeg var ute og vasket bil isted... Jeg snudde meg, og hva skuer de lyse blå? jo... Blomster som spirer! dette ser jo lovendes ut eller hva?

mr_2 skrev:Jeg hørte faktisk at fuglene sang natt til fredag...Det må da være et vårtegn?Jeg lå og drømte om hvor digg det kommer til å bli når jeg kjører med taket av....herregud som jeg gleder meg...har ikke prøvd det enda.Hvordan er det med støy?har hørt at det bråker som et helv****Har hørt fuglene jeg og.. Da tenkte jeg at NÅ er det ikke lenge til våren kommer.. MEN så kom det mere snø, som nå heldigvis er forsvunnet
mr_2 skrev:Jeg lå og drømte om hvor digg det kommer til å bli når jeg kjører med taket av....herregud som jeg gleder meg...har ikke prøvd det enda.LOL
mr_2 skrev: Hvordan er det med støy?har hørt at det bråker som et helv****På Supran (mkIV) så er lite støy opp til 90-100kmt...og så mellom 120-140kmt så høres vinden en HEL DEL...og i 180-190kmt så må man snakke VELDIG høyt for å overdøve vinden!
@lpher skrev:
På Supran (mkIV) så er lite støy opp til 90-100kmt...og så mellom 120-140kmt så høres vinden en HEL DEL...og i 180-190kmt så må man snakke VELDIG høyt for å overdøve vinden!
Må vel pressisere at sistnevte IKKE ble prøvd på norsk vei
GT_rider skrev:Hehe.. jeg vet om noen som ikke gleder seg til jeg blir russconniew skrev: Jeg har aldri gleda meg så mye til våren og sommeren som i år.. Er bare å (prøve å) vente tålmodig..Gleder meg ganske mye jeg og.. Er RUSS til våren...gleder meg
mr_2 skrev: Men noen som vet om det er fare for at glasset knuser hvis jeg har begge bak førersetet?Må jo ha en "dunk-dunk" bak passasjersetetOm det er i forhold til en sub du tenker på? ..så trenger du nok ikke bekymre deg akkurat...da det mest er en myte at slik skjer![]()
Tenkte meg at det ville gå bra hvis jeg la de der takplatene imellom??