hehe... mulig det.. han ble vel lang i maska da ja

men nå har det jo vært relativ mild vinter her i byen i år.. og i byen og rundt moa osv så er det jo som regel fine bare veier mesteparten av vinteren.. Ta deg en tur bak på nordsiden her en dag det er -5 grader og stålis der.. da skal jeg love deg at du kommer til å ønske at du hade 4x4.. hehe.. dessuten så er det jo altid elendig brøytet her.. og med en LAV MR2 så er det jo alfa omega når det ligger svære isklumper midt på eien osv... "knus knas"... kommer hjem også er det en svææær brøytekant der... med fiestaen tar jeg bar fart og pløyer meg igjennom.. hehe.. der er det bare metall i fronten

men når jeg hadde MR2 på vinterføre måtte jeg jo ut og spa opp... lå det en isklump i veien måtte jeg jo manøvrere unna dem osv.. med fiesta er det bare å PEISE på! og om uhellet skulle være ute så e det bar en fiesta.. så er det bare 20.000 kroner som er gått tapt og ikke 200.000 kroner
men om man kjører i byen så er nok MR2en helt grei.. der er jo veiene vedlikeholdt.. men på Ellingsøya så virker det som om veier (Som med alt annet) er nedprioritert... så da gidder jeg ikke utsette bilen for den torturen det er å kjøre her på vinterstid.. er gale nok på sommerstid...
vet ikke om du s ådet inlegget jeg hadde i sumpen her om dagen? om vannverket på ellingsøya? vannet er vekke 2-3 ganger i måneden.. og da som regel hele dagen.. og hver gang de skifter rør graver de opp veiene og etterlater svææære hull som er intil 20 cm dype.. kjører jeg nedi der med den senka MR2en så kommer den til å stå på støtfangeren mens hjulet henger og dingler nedi.... håpløst..