FireWalk skrev:Hehe.. det er bra dethar en hel mappe på pcen her med slike morro-bilder.
Minner meg litt om den ironiske vitsen om kvinnfolk bak rattet, noen som har hørt den før? here goes:
------------------------------------
Kvinnfolk bak rattet
I dag tidlig, på motorveien, når jeg var på vei til jobb, så jeg bak meg en splitter ny BMW med et kvinnfolk bak rattet. Bilen holdt minst 160 km/t og holdt seg dermed i en annen fil. Problemet er at kvinnen satt med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascaragreier. Et lite øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen var hun til min store skrekk på vei over i min fil - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeilet og sminkeutstyret i full sving.
Jeg ble så livredd at jeg i befippelsen mistet barbermaskinen som slo ut skinkesmørbrødet som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen som jeg styrte med knærne datt telefonen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen som jeg hadde mellom beina. Dette førte til en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte mistet jeg sigaretten fra munnviken som brente et stort hull i skjorta og jeg mistet en viktig telefonsamtale!!!
Hva faen er det kvinnfolk gjør bak rattet???
------------------------------------
hehe.. syntes den er litt festligdet værste er jo at det sikkert finnes mange folk som holder på med både det ene og det andre mens de kjører bil..
hahaha!! dritbra