TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Billig dame selges 29.000,-

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#90832  av sindrejl

hmm.. har alltid sagt "celica" er et jentenavn jeg :D

#90834  av tojo

:D Haha så ut til å være en grei innvestering :D Lurer på om bilen er med på kjøpet :?
Hun var da mye kjørt da! bare hun ikke er hardkjørt så... :?
Jaja enkelte prioriterer bilen foran dama. :D

#90841  av celicat23

Tror drifts kostnadene på den der er ganske ille...

#90845  av Tor

celicat23 skrev:Tror drifts kostnadene på den der er ganske ille...
MÃ¥ si meg ening ja :) Heheh

#90849  av Maverick

Hu der kunne jeg tatt borti ass .. :lol:

#90887  av Gjertsen

Åssen er forsikkringer på noe slikt som denne dama da?
uff. vil jeg ikke tenke på engang.

#90893  av FireWalk

Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg.. :P

#90898  av Master

Hu der har garantert mange tidligere eiere! Servicehefte? Sikkert mysterisk borte det... :lol: Spørs om ikke "km standen" er tilbakespolet også.

#90900  av sw20

Master skrev:Hu der har garantert mange tidligere eiere! Servicehefte? Sikkert mysterisk borte det... :lol: Spørs om ikke "km standen" er tilbakespolet også.
esss så lenge ho ikkje knirka og det e plenty med "smørnings" olje på motoren så skulle det vel gå greit...

kansje det e eit efektannlegg under der og...

uanz siden d e brukt så villa e sent ho til understels behandling..... :D

#90949  av cameleon

FireWalk skrev:Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg.. :P
Hørte om det prosjektet jeg også, men toyota er fortsatt litt usikre pga driftskostnadene. Det var visstnok snakk om at hver bil kom til å ha ubeskirelig mange eiere i løpet av årene :P

#90970  av FireWalk

cameleon skrev:
FireWalk skrev:Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg.. :P
Hørte om det prosjektet jeg også, men toyota er fortsatt litt usikre pga driftskostnadene. Det var visstnok snakk om at hver bil kom til å ha ubeskirelig mange eiere i løpet av årene :P
Det får ikke hjelpe.. jeg har ikke tenkt å Eie den da... bare prøvekjøre :-)

#91456  av rb26dett

cameleon skrev:
mange rike "eiere".... er ikke så nøye med vedlikeholdet...