They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo
celicat23 skrev:Tror drifts kostnadene på den der er ganske ille...Må si meg ening ja
Master skrev:Hu der har garantert mange tidligere eiere! Servicehefte? Sikkert mysterisk borte det...esss så lenge ho ikkje knirka og det e plenty med "smørnings" olje på motoren så skulle det vel gå greit...Spørs om ikke "km standen" er tilbakespolet også.
FireWalk skrev:Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg..Hørte om det prosjektet jeg også, men toyota er fortsatt litt usikre pga driftskostnadene. Det var visstnok snakk om at hver bil kom til å ha ubeskirelig mange eiere i løpet av årene
cameleon skrev:Det får ikke hjelpe.. jeg har ikke tenkt å Eie den da... bare prøvekjøreFireWalk skrev:Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg..Hørte om det prosjektet jeg også, men toyota er fortsatt litt usikre pga driftskostnadene. Det var visstnok snakk om at hver bil kom til å ha ubeskirelig mange eiere i løpet av årene
cameleon skrev:mange rike "eiere".... er ikke så nøye med vedlikeholdet...FireWalk skrev:Tror jeg venter til den nye Toyota Celica Middelfart kommer jeg..Hørte om det prosjektet jeg også, men toyota er fortsatt litt usikre pga driftskostnadene. Det var visstnok snakk om at hver bil kom til å ha ubeskirelig mange eiere i løpet av årene