Har en lignende historie som GT4 CS. Foreldra mine var på vei til hytta si. Kom nesten til Voss, da de blei stoppa av noen fra biltilsynet. De tenkte det var vogn og førerkort kontroll, så de blei litt overraska over at ho kjerrringa som vinka inn kom på høgre sida. Sveiva ned vinduet, og følgende ko. "Ja det var her de ikke hadde belte på seg" Mutter som det gjalt protesterte heftig. Hn hadde hatt på seg belte, ikke løgn det. Ho sto på sitt, det samme gjorde tilsynet. Første dama gikk, og ei ny kom bort. Fikka samme svar fra mutter. i alt var 4 stk borte og påsot at mutter ikke hadde på seg belte.
hadde noen sett at ho ikke hadde hatt på seg belte før dei blei vinka inn. NEI!!!
Det var en bekmørk, og regntung kveld i 8 tida i midten av desember, og helt forbanna umulig for han soppen som sto oppe på ei bru, å se om noen brukte belte eller ei.
Det innså han som hadde stått der. Var forøvrig siste bilen de vinka inn for kvelden.
Hadde ikke han sagt til dem at de ikke kunne gi mutter bot, så hadde ho sikkert fått den..
Blei bare ord mot ord, da ingen av dem kunne bevise noe som helst. Slik er det i de fleste beltekontroller. Der mener jeg de burde hatt bevis i form av foto.. Ellers kan du faktisk oppleve å bli flådd av det offentlige ( som om vi ikke blir det fra før kanskje)
Det som var litt dumt med hele historien var at jeg ikke var med
Kunne vært skikkelikig artig å sett hele opptrinnet live.
hadde noen sett at ho ikke hadde hatt på seg belte før dei blei vinka inn. NEI!!!
Det var en bekmørk, og regntung kveld i 8 tida i midten av desember, og helt forbanna umulig for han soppen som sto oppe på ei bru, å se om noen brukte belte eller ei.
Det innså han som hadde stått der. Var forøvrig siste bilen de vinka inn for kvelden.
Hadde ikke han sagt til dem at de ikke kunne gi mutter bot, så hadde ho sikkert fått den..
Blei bare ord mot ord, da ingen av dem kunne bevise noe som helst. Slik er det i de fleste beltekontroller. Der mener jeg de burde hatt bevis i form av foto.. Ellers kan du faktisk oppleve å bli flådd av det offentlige ( som om vi ikke blir det fra før kanskje)
Det som var litt dumt med hele historien var at jeg ikke var med

90 Celica GT *solgt*