TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• misslykket Fallskjermhopping..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88848  av FireWalk

det står jo at han knakk "mange ben" så det var nok ikke bare armen som tok kvelden der nei..

Fallskjermhopping har jeg faktisk vært inne på tanken på selv... Men så har jeg jo høydeskrekk da.. og det er vel kanskje ikke så forenlig med fallskjermhopping.. får utsette det til jeg er blitt en gammel mann, da har jeg ikke så mye å tape uansett... :P

#88849  av conniew

Aha.. jeg leste ikke hva som stod jeg. Eheh.. SÃ¥ bare hva som skjedde.
Men fallskjermhoppinga tror jeg at jeg skal prøve å joine mora mi (faktisk!) på, når hun blir femti. Om det blir noe av, trokke hun har guts nok til det, men hadde nå vært gøy... Dykke med haier må jeg også prøve før the end. :P

#88859  av _speedy

conniew skrev:_speedy: Har du tenkt å hoppe fra en deming eller lignende da? Det er jo tross alt tryggere å hoppe fra fly, om det var heller det du hadde tenkt å gjøre. Skal hoppe i fallskjerm en dag jeg også, et av målene mine her i livet.
Skal hoppe fra en demning...Eller ikke! :wink:
Blir nok et tandem-hopp over Trondheim gitt.. 8)

#88895  av conniew

Heh, ok. Vel, den største bekymringen blir vel heller: "kommer fallskjermen til å åpne seg, eller ikke..?"

#88898  av _speedy

conniew skrev:Heh, ok. Vel, den største bekymringen blir vel heller: "kommer fallskjermen til å åpne seg, eller ikke..?"
Hehe, kommer nok ikke til å være så bråkjekk like før hoppet, nei... :?

#88899  av Johnny_Bravo

ha ha ha. han der var jo en tulling kan jo ikke syntes synd på han for det :)

#88901  av conniew

Hvor mye koster det da, den typen hopp du har tenkt å.. eh.. utføre.?Lurer litt på hva prisen for sånne stunts er..

#88905  av _speedy

conniew skrev:Hvor mye koster det da, den typen hopp du har tenkt å.. eh.. utføre.?Lurer litt på hva prisen for sånne stunts er..
Blir nok et tandemhopp, dvs. med instruktør. Les mer her:
http://www.fallskjermhopp.no/article/ar ... ew/53/1/2/

:)

#88907  av conniew

Takk. Og jøss, det var jo ikke så dyrt. Må vel nesten prøve det en gang om ikke lenge.

#88954  av Erlend

Kan jeg få MR2ene deres hvis det skjer en "ulykke"? Lover å ta godt vare på dem alle sammen 8)

#89054  av andre 1

sånn kan det gå når skjermen åpner feil vei! så mindre godt ut :shock:

#89082  av conniew

Erlend skrev:Kan jeg få MR2ene deres hvis det skjer en "ulykke"? Lover å ta godt vare på dem alle sammen 8)
"Ulykke" ? Hehe, skal bare SE UT som en ulykke mener du vel? KOmmer til å hope opp en grisk og evil plan om å sørge for at alle med en bil du kunne ønske deg, som skal ut for noe som er relativt.. farlig, komme rut for en "ulykke", som iallefall ikke blander inn deg? ;)

#89207  av sw20

hadde ei stygg ulykke på jobb for litt siden... der en eletriker falt ned fra ein lift.... fikk ikkje tatt seg for og slo eit kraftig hull i hode..

han besvimte og blei liggende i en blopøl
(som kom rennende fra panna hans) og laga slike lyda da e ringte til ambulansen..

fikk samme følelsen da e såg han her...
blir heilt ekkel e når e ser slikt... blæææææ :(