TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• misslykket Fallskjermhopping..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88755  av GT4 CS

AU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble nesten litt sånn småkvalm nå

#88756  av GT_rider

Fadre for en tosk. Verste var jo at det sto at han tok ett hopp til fra samme plass etter rekonovaliseringen.
Viss eg leste rett :oops:

#88762  av conniew

Daaamn.. Trokke han følte seg helt i toppform der han lå nei.. :?
Men skjønner jo at han ikke slutta med hoppinga etterpå, tror ikke jeg hadde gitt opp noe jeg brenner for selv om det gikk feil en gang..

#88775  av FireWalk

jeg kjente det knaste i hele kroppen når jeg så den videoen der... og kveldsmaten har jeg ikke greid å ta til meg enda... :?

Jeg hadde iallefall ikke hoppet fra samme sted en gang til... virker jo som om fallskjermen mistet virkningen totalt pga den kom borti veggen eller noe?

#88782  av GT_rider

Nesten like bra som han som hoppa fra plasa i Oslo var det vel? Og krasja i en lyktestolpe :lol: :lol:

Firewalk: Lært meg til å skumme innlegga mine før posting nå :wink:

#88788  av Anders gullstein

conniew skrev:Daaamn.. Trokke han følte seg helt i toppform der han lå nei.. :?
Men skjønner jo at han ikke slutta med hoppinga etterpå, tror ikke jeg hadde gitt opp noe jeg brenner for selv om det gikk feil en gang..
Enig med deg der...har ikke gitt opp bilkjøring jeg heller om jeg har endt opp i grøfta eller kjørt av stygt på bane. Det pga. at jeg brenner for det.

Men så defintivt en av de ekleste videoene jeg har sett på en stund ihvertfall. Måtte svelge litt da jeg så blodet og hørte jamringa fra'n. :shock:

#88794  av FireWalk

man hører liksom på jamringen at det er skikkelig ILLE... selv om bildene jo taler for seg selv. Enig i det med bilkjøring. Jeg har selv vært med i allvorlige bilulykker og vært heldig som kom fra det med livet i behold. Jeg kjører jo fortsatt bil den dag i dag. MEN: jeg kjører mye mer forsiktig nå... som en konsekvens. Man lærer av sine feil. Jeg hadde definitivt ikke hoppet fra samme stedet en gang til etter det der... da hadde jeg hoppet fra steder som er sikrere.. Fly f.eks.. der fallskjermen ikke kan møte hindringer..

jeg tror nemlig det som skjedde var at skjermen løste seg ut og ble sugd inn i veggen, dermed foldet den seg ikke skikkelig ut men ble slept langs veggen nedover..

#88804  av conniew

Det kan jo hende det var HAN som gjorde feilen, han hoppet for nærme veggen eller noe sånt, ergo.. han lærte fra det, og ville prøve det igjen for å få det riktig denne gangen.
Lydene han kom med gjorde ikke videoen så herlig å høre på akkurat nei, hadde vel tålt den mere om det ikke hadde vært lyd på, det var ikke sååå mye blod at det gjorde noe, var vel muligens mest armen han jamret over, den ble jo brukket. Men det er vel heller kanskje ikke så behagelig å få hodet smash'a inn i veggen...

#88816  av Mani@c

Hehe... fant denne filmen på big-boys selv her om dagen. Viste filmen til gutta som jobber hos meg... Det var bare priceless å se ansiktsuttrykkene deres, alle gikk fra å være menn til små gutter på et lite øyeblikk... "Hahaa... for en dust.... Oy.. Au.. Æsj... Åhfytti... Eh, Jeg må hjem å vaske hamsteren til nabo'n jeg..." :lol:

...Holder meg til bilkjøringen jeg... :wink:

#88818  av _speedy

Takk! :shock:
Jeg skal faktisk hoppe fallskjerm i sommer...

#88819  av conniew

_speedy: Har du tenkt å hoppe fra en deming eller lignende da? Det er jo tross alt tryggere å hoppe fra fly, om det var heller det du hadde tenkt å gjøre. Skal hoppe i fallskjerm en dag jeg også, et av målene mine her i livet.

#88837  av GT4 CS

Var vel bare lurt at han hoppet på nytt og på samme sted etterpå, ellers ville han nokk fort fått skrekken. Har man krasjet i bil lønner det seg jo og komme seg bak rattet fortest mulig, samme med falskjermhopping :wink:
Og man lærer så lenge man lever, og godt er det :D

#88842  av Azrael

aauuu!!!! hadde det der skjedd meg hadde jeg ikke orket reise meg en gang. syns det er litt rart da at han ikke var i værre tilstand, med tanke på den steinrøysa han landet i.