Da er endelig modellen ferdig! Dette er vel det settet jeg har brukt mest tid på av alle jeg har lagd, ikke fordi det var så veldig komplisert, men fordi jeg ville ha det best mulig. Skjærte nøye til alle delene, malte dem med helt riktige farger osv. Har også polert (du leste riktig) settet, slik at plasten skal se mer ut som ekte lakk
Var litt misfornøyd med måten settet satt sammen, det var ikke alle steder det passet like bra, og frontruta ble levert med en stor sprekk! Men siden jeg bestilte det fra USA og ikke ville sende det tilbake og ordne, godtok jeg det. Nå ser det iallefall ganske bra ut - her er bilder:

Hva synes dere?
Endelig har jeg noe å feste øynene på mens jeg venter på å få råd til egen MR2...

Var litt misfornøyd med måten settet satt sammen, det var ikke alle steder det passet like bra, og frontruta ble levert med en stor sprekk! Men siden jeg bestilte det fra USA og ikke ville sende det tilbake og ordne, godtok jeg det. Nå ser det iallefall ganske bra ut - her er bilder:

Hva synes dere?

Endelig har jeg noe å feste øynene på mens jeg venter på å få råd til egen MR2...