Speeder skrev:
Dette er jo en heftig bil på bane dette også
Blir det kanskje endelig porsche på deg da
Hva er hovedgrunnen til at valget faler på denne, kontra en st205?
Håper på å se deg på bane til sommeren også? Ikke så ofte som i fjor sikkert, må vel prioritere litt annerledes i år.
Ikke noen veldig gode grunner til å ikke velge st205 gt-four i stedet, bortsett fra at de koster fra 270K og oppover for en med rattet på riktig side. I tillegg kommer nok bilen til å bli mye banekjørt, så viktig at ting er solid orginalt, sånn som MR2 MK3-en har vært. Og Porsche kan sakene sine. 968 ble på 90-tallet kåret til en av verden mest velkjørende biler, og er kanskje en av Porschene med best kjøre egenskaper. En meget undervurdert bil, som kanskje ikke har helt Porsche looken. Jeg syns den er en pen bil, så uenig med deg Amund i at den er av de styggeste Porschene. Men igjen øyet som ser.
Fredrik skrev:
Hvorfor selge MR2`n?
Trenger bakseter!! Skal jeg få brukt så mye tid på kjøring som jeg ønsker å gjøre er det en fordel og kunne ha med familien av og til. I tillegg har bilen stooort bagesjerom sammenlignet med MR2-en min.
ST205RR skrev:
hva med ACR??
Skal dit!! Blir nok ikke kvitt meg så fort. TS-OGN folka er en av grunnene til at det blir vanskelig å kjøpe noe annet enn Toyota. Får se om jeg kjøper en ny Avensis som familiebil bare for å ha en Toyota
Anders gullstein skrev:
Kan godt skjønne hvorfor du vil ha en slik en. Synes de er lekre jeg. Har lekt med tanken av en slik en som neste bil jeg også, men den har sterk konkurranse fra mange andre fristende biler .
Hvor mye må man ut med for en slik en da?
Er som du sier mange andre fristende biler. Men en 95 modell Porsche til litt over 209K som har sportsunderstell mm. (CS=Club Sport) er billig, så bestemte meg plutselig for denne. Skulle den blitt importert fra Tyskland hadde den kommet på ca. 260-270K.
Spkstrp skrev:
eneste porsche med v8? fin lyd i de morro på top gear når de kjøpte skrap porscher for under 1500 pund eller noe noen som så det ?
Tror du nok tenker på 928 jeg. 968 har en 3 liter 4-er på 240hk. Gjør 0-100 på ca. 6 sek, og toppfart på litt over 240. 968 CS er produsert i ca. 2000 eksemplarer over 3 år, og denne er fra siste modell år i 95 hvor det ble produsert 531 stykker.