Jeg skjønner hva du hinter til men er ikke enig. Du mener dette er et bilforum og at ALT som sies her skal ha noe med bil å gjøre på en eller annen måte. Da tror jeg det er du som har missforstått og ikke jeg. No offence, men vi har vært aktive på forumet ca like lenge du og jeg, og jeg har skrevet 3 ganger så mange inlegg som det du har. Iløpet av den tiden jeg har vært her har jeg sett og forstått at dette er ikke bare et bilforum, men en sammensveiset gjeng som i tilegg til å hjelpe hverandre med bilrelaterte ting faktisk er blitt venner og bekjente. Folk har møtt hverandre i det virkelige liv og stiftet bekjentskaper. Folk har reist på Treff der de har festet og blitt kjent med hverandre også i det virkelige liv. Om du mener at alt som ikke har med bil å gjøre ikke hører hjemme på forumene her selv ikke på Off topic, Vel, No offence, men da tror jeg ikke du representerer flertallet av oss..
Jeg mener: dette er mer enn bare et forum. Folk kjenner hverandre, vi har vår egen IRC kanal. personlig syntes jeg det er morsomt å se at noen har postet f-eks en morsom Vits i off topic, selv om den ikke har noe med bil å gjøre. Vi ar MR2,CELICA, SUPRA, KJØP OG SALG forum osv. Disse holdes rene og bilrelaterte. Off topic er forumet der folk sosialiserer sik jeg ser det. Om du helst vil sette en effektiv stopper for det så får du ta det på din kappe, jeg har iallefall ingen intensjoner om å praktisere dine meninger..
Så får de som liker serien skrive under. De som ikke liker den kan la være å skrive under, og de som aldri har hørt om den før kan enten vise solidaritet og skrive under, eller la være. Det er slik jeg ser det ingen grunn til å forsøke å bryte opp "familien" av den grunn..