TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et aldri sÃ¥ lite gledesutbrudd!! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #86652  av bose

Etter mye drit. her og der , vært mobbeoffer på skolen og bare gått drit på jentefronten så begynner ting å ta seg opp. Som noen kanskje har fått med seg så slutta jeg på skolen 3 uker etter skolestart i VK1 (gikk da mekken). Etter det så har jeg bare flydd rundt som en dass, uten fast jobb, eller noe å gjøre fast på dagtid... Så i september/oktober ifjord så bestemte jeg meg for å finne en skole å begynne på, men jeg ville ikke begynne på no VGS etter at den dårlig erfaringa som jeg hadde av det. Så leita jeg rundt på nettsidene til diverse folkehøgskoler. Hadde egentli da bestemt meg for å søke på Trøndertun i Trondheim (Lydteknikk linja), men sånn midt i desember så fant jeg da en skole som var mer inntresant, Vefsn FHS som ligger ved Mosjøen. Grunnen til det er at de de kombinerer lyd/lys/scene i en og samme linje (eneste skolen i norge som gjør det). Så i slutten av Januar så sendte jeg da en søknad til Vefsn og har nå fått svar fra dem. Plassen er min :D. Endelig får jeg holdt på med noe som inntreserer meg , noe jeg syns er gøy å holde på med og kanskje havner jeg tilogmed sammen med en gjeng som er ålreite, likesinnede som ikke er som "alle andre"...

Gud å jeg gleder meg! :D Herligheten koster 56000,- + skoletur men det burde det være verdt mener jeg.

Takk for meg

#86654  av mralp

Du er usedvanlig heldig om du finner en jobb du vil elske. De fleste jeg kjenner vil ha mere fri og drømmer hver helg om å vinne 10 mill i Lotto. Tror de fleste unge mangler perspektiv og vilje (jeg høres sikkert gammel ut og blir upopulær nå, men det får nå være. Jeg har vært der selv).
Lykke til uansett!

#86655  av bose

joa, egentli hva fast jobb angår så kan jeg faktisk ta hva som heltst neste, så lenge det er penger og tjene. å være lydteknikker/lysteknikker er ikke fast , mar får oppdrag av og til, men det er noe som inntereserer meg, noe jeg har lyst til å lære mer om å driver med som en litt seriøs hobby

#86658  av sw20

har jo vert heldig med plassen...

er ikkje altid ting e like greit.. men e har funne ut at det somregel ordna seg for snille gutta!!!!!!!!!! :D

så lykke til...
får håpe det e starten på noe bra!!!!!!!!!!!! :D

#86661  av GT_rider

gratulerer. Heldig med den. Eneste som skurrer i mine ører er at du får begynne på skolen nå i februar. Skoleåret nærmer seg jo raskt slutten.
Roter jeg nå eller :?

#86664  av bose

29.august begynner skolen :)

#86758  av Andreazz

Masse fine jenter i mosjøen å da!! Anette Sagen og Idol-Sandra blant annet..hehe :D
Husker godt jeg også da jeg begynte på flyteknisk linje i bodø; søkte, fikk plass også plutselig satt jeg der, alene på en liten hybel.., 75mil fra hjemme (Vanvikan, Trøndelag).. Men, jeg fikk to av de beste årene i livet mitt der oppe!!
Så mitt råd er: STÅ PÅ :D :D

#86777  av cameleon

Andreazz skrev:Masse fine jenter i mosjøen å da!! Anette Sagen og Idol-Sandra blant annet..hehe :D
Husker godt jeg også da jeg begynte på flyteknisk linje i bodø; søkte, fikk plass også plutselig satt jeg der, alene på en liten hybel.., 75mil fra hjemme (Vanvikan, Trøndelag).. Men, jeg fikk to av de beste årene i livet mitt der oppe!!
Så mitt råd er: STÅ PÅ :D :D
Av alle plasser. Jeg bor i vanvikan hehe.

#86779  av Andreazz

Av alle plasser. Jeg bor i vanvikan hehe.[/quote]

Jeg vet.. I know who you are.. Kim.. Hehe :D Jeg gikk i klassen under deg på Vanvikan skole!

#86788  av Remi

Ey smekk sandra på rompa for meg da :D

#86820  av tbergstad

Arti i mosjøen,. jeg hadde lærlingejobb oppi der.. Bra uteliv :wink:

#86833  av GT_rider

Remi skrev:Ey smekk sandra på rompa for meg da :D
Da blir philip sur :lol:

Hadde kanskje gått for Anette i stedet :wink:

#86856  av sindrejl

mralp skrev:Du er usedvanlig heldig om du finner en jobb du vil elske. De fleste jeg kjenner vil ha mere fri og drømmer hver helg om å vinne 10 mill i Lotto. Tror de fleste unge mangler perspektiv og vilje (jeg høres sikkert gammel ut og blir upopulær nå, men det får nå være. Jeg har vært der selv).
Lykke til uansett!
Trenger bare å få fast jobb der jeg nå jobber som ekstrahjelp så er jeg fornøyd jeg.. liker å arbeide meg oppover :)

#86884  av Remi

sindrejl skrev:
mralp skrev:Du er usedvanlig heldig om du finner en jobb du vil elske. De fleste jeg kjenner vil ha mere fri og drømmer hver helg om å vinne 10 mill i Lotto. Tror de fleste unge mangler perspektiv og vilje (jeg høres sikkert gammel ut og blir upopulær nå, men det får nå være. Jeg har vært der selv).
Lykke til uansett!
Trenger bare å få fast jobb der jeg nå jobber som ekstrahjelp så er jeg fornøyd jeg.. liker å arbeide meg oppover :)
Enda elkjøp eller sindre ?