Etter mye drit. her og der , vært mobbeoffer på skolen og bare gått drit på jentefronten så begynner ting å ta seg opp. Som noen kanskje har fått med seg så slutta jeg på skolen 3 uker etter skolestart i VK1 (gikk da mekken). Etter det så har jeg bare flydd rundt som en dass, uten fast jobb, eller noe å gjøre fast på dagtid... Så i september/oktober ifjord så bestemte jeg meg for å finne en skole å begynne på, men jeg ville ikke begynne på no VGS etter at den dårlig erfaringa som jeg hadde av det. Så leita jeg rundt på nettsidene til diverse folkehøgskoler. Hadde egentli da bestemt meg for å søke på Trøndertun i Trondheim (Lydteknikk linja), men sånn midt i desember så fant jeg da en skole som var mer inntresant, Vefsn FHS som ligger ved Mosjøen. Grunnen til det er at de de kombinerer lyd/lys/scene i en og samme linje (eneste skolen i norge som gjør det). Så i slutten av Januar så sendte jeg da en søknad til Vefsn og har nå fått svar fra dem. Plassen er min
. Endelig får jeg holdt på med noe som inntreserer meg , noe jeg syns er gøy å holde på med og kanskje havner jeg tilogmed sammen med en gjeng som er ålreite, likesinnede som ikke er som "alle andre"...
Gud å jeg gleder meg!
Herligheten koster 56000,- + skoletur men det burde det være verdt mener jeg.
Takk for meg

Gud å jeg gleder meg!

Takk for meg