TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan lage falske skilt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#83257  av sw20

me neeei ka da???????? 8)

#83270  av FireWalk

Nei hva KAAAAAAAAAAAAAAN Det være??? :lol:

#83283  av jumbo

FireWalk skrev:Eller kanskje han tyster på oss hele gjengen slik at de vet hvem av oss de skal holde ekstra godt øye med.. :P Jeg vet jo de holder øye med DEG :wink:
Hehe, akkurat her er du egentlig inne på noe jeg har tenkt litt på tidligere... synes det er rart at mange av de som har en hel del mer gamp etc enn det Statens Vegvesen vet om (og som skattedirektoratet skulle hatt penger for) faktisk tør å gå ut så åpent/med høy profil som de gjør... Jeg hadde hvertfall aldri turt å oppgi antall gamp og flashe motorrom på et så innlysende sted som et bilforum, langt mindre på stevner og tuningmagasin etc

#83287  av Mr2Nyter'n;p

Det der har jeg også fundert på faktisk :?

#83315  av FireWalk

Ja det kan jo være litt skummelt.. man et jo aldri om de forteller sannheten... Klart, det er jo godt mulig at det finnes Bil interesserte politimenn også.. Men de er nå en gang politi, så man skal være litt på vakt syntes jeg... Jeg tror jeg hadde villet være litt mer forsiktig med hva jeg sier her inne om jeg visste det var politi her... :?
Men hvem vet.. kanskje de allerede er her... JUMBO: Du er ikke undercower vel? :wink:

#83338  av spkstrp

hehe.. tenkte også på jumbo.. han fyrer jo opp under "nei til autoriteter" i annen hver diskusjon.. nå vet vi hvorfor :mrgreen:

#83418  av FireWalk

spkstrp skrev:hehe.. tenkte også på jumbo.. han fyrer jo opp under "nei til autoriteter" i annen hver diskusjon.. nå vet vi hvorfor :mrgreen:
:lol: :lol: *LOL* :lol: :lol:

#83511  av GT4 CS

Er vell ikke onkel politi som er de skumleste her, er mere om noe ifra tollvesenet eller statens veivesen er her, men på den andre måte, jeg kunne jo lett ha skryti på meg en gt4 cs med 300hk. Og den dagen tollvesenet kom hjem til meg får og se fant de en gammel sliten golf med 90hk :lol: Skal nokk litt til og bli fersket slik på et forum, men muligheten er jo tilstede da. Hvordan er forøvrig den avgiftsbiten kontra vei og bane? Kan jeg lovlig kjøre med f.eks 300hk på bane og slippe betale hk avgift om jeg skrur ned til orginal effekt på veien hjem?

#83555  av Kjakan

Mr2Nyter'n;p skrev:Synes det blir litt rart å kalle det show-skilter f.eks da alle vet hva skiltene vil bli brukt til uansett... Så da er vi down to this; Hva er best?
1. Du prøver skaffe falske skilter til bilen din uten no "mumbo-jumbo" bortforklaringer av bruken.
2. Du sier du ønsker ehm.. Å få vite hvem som kan lage ehm.. show-skilter til bilen din til... Ehm... Show-bruk...
Må si meg overrasket over at dere diskuterer enda. Traff jeg et sårt punkt? Som du nevner, jeg sier det rett ut uten noe "cover", fordi jeg foretrekker å være ærlig. Men folk flest liker ikke sannheten, fordi dem rir på sin skinnhellighet.
FireWalk skrev:Ikke for å ta side med noen her. Jeg er forøvrig imot falske skilter. Men jeg syntes det er et litt merkelig fenomen som går igjen ganske ofte på forumet her. Nemlig det at De fleste er enige om at ALT skal være lovlig og alt som ikke er det vil de ikke ha noe med. Samtidig så skriver de samme personene svart på hvitt i andre tråder at de har kjørt for fort både en og to ganger, samtidig som de gjerne tar 4 parkerings plasser istedet for 1 osv.
Dette er dobbeltmoral til de grader, og det er fint at du gjennomskuer dette. Som du senere nevner, det samles en mobb mot meg fordi jeg ikke bruker filter. Snart får jeg vel en høygaffel i ryggen av den kriminalitet-bekjempende MR2-mafiaen ...

#83557  av Kjakan

FireWalk skrev:.. så vel... som MR2nytern sier: her lukter det ugler i mosen lang vei spør dere meg...
Hvis du påstår at jeg er ute om natten og stjeler biler, tar du nok feil.

#83568  av jumbo

Kjakan, slapp av :)

Tror mesteparten av reaksjonen du fikk helt enkelt kommer av at mange her inne vet hvor alvorlig dette er (langt langt mer alvorlig enn fornuft skulle tilsi) Så jeg tror konklusjonen er at vær glad folk gir deg tydelige advarsler her, de gjør det i beste mening (selv om jeg er enig i at noen av tilbakemeldingene var langt over kanten)

Hva du velger å foreta deg blir helt og holdent din egen sak, og likeså hvorvidt du ønsker å gå ut med det så åpent som du gjør (selv om dette forumet kanskje ikke er egnet for sistnevnte)

Ja, du traff et "sårt punkt" på den måten at det du diskuterer er en grov forbrytelse, sammenlignet med andre småplukk, som f.eks fartsgrenser etc.

#83661  av Mr2Nyter'n;p

Forstår ikke hvor du vil, Kjakan... Det du siterte meg på der er fra natt til 17. Januar... Ferdig med saken jeg... Lykke til med skilta uansett bruk.
Forresten... Ikke smigre deg selv... Nei, du fant ikke et sårt punkt hos meg... :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7