FireWalk skrev:Eller kanskje han tyster på oss hele gjengen slik at de vet hvem av oss de skal holde ekstra godt øye med..Hehe, akkurat her er du egentlig inne på noe jeg har tenkt litt på tidligere... synes det er rart at mange av de som har en hel del mer gamp etc enn det Statens Vegvesen vet om (og som skattedirektoratet skulle hatt penger for) faktisk tør å gå ut så åpent/med høy profil som de gjør... Jeg hadde hvertfall aldri turt å oppgi antall gamp og flashe motorrom på et så innlysende sted som et bilforum, langt mindre på stevner og tuningmagasin etcJeg vet jo de holder øye med DEG
Mr2Nyter'n;p skrev:Synes det blir litt rart å kalle det show-skilter f.eks da alle vet hva skiltene vil bli brukt til uansett... Så da er vi down to this; Hva er best?Må si meg overrasket over at dere diskuterer enda. Traff jeg et sårt punkt? Som du nevner, jeg sier det rett ut uten noe "cover", fordi jeg foretrekker å være ærlig. Men folk flest liker ikke sannheten, fordi dem rir på sin skinnhellighet.
1. Du prøver skaffe falske skilter til bilen din uten no "mumbo-jumbo" bortforklaringer av bruken.
2. Du sier du ønsker ehm.. Å få vite hvem som kan lage ehm.. show-skilter til bilen din til... Ehm... Show-bruk...
FireWalk skrev:Ikke for å ta side med noen her. Jeg er forøvrig imot falske skilter. Men jeg syntes det er et litt merkelig fenomen som går igjen ganske ofte på forumet her. Nemlig det at De fleste er enige om at ALT skal være lovlig og alt som ikke er det vil de ikke ha noe med. Samtidig så skriver de samme personene svart på hvitt i andre tråder at de har kjørt for fort både en og to ganger, samtidig som de gjerne tar 4 parkerings plasser istedet for 1 osv.Dette er dobbeltmoral til de grader, og det er fint at du gjennomskuer dette. Som du senere nevner, det samles en mobb mot meg fordi jeg ikke bruker filter. Snart får jeg vel en høygaffel i ryggen av den kriminalitet-bekjempende MR2-mafiaen ...