They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo
Kaizern skrev:Hehe, jeg vil også ha:)Var akkurat det samme jeg tenkte noen ganger da jeg hørte lyden hihi
Hørtes jo utsom en sinnsyk lærpisk av og til:D
Andreazz skrev:Ordentli slapp-dump det der!! Åpner jo på tomgang.. Må shimmes opp litt så man får litt turbo-fliring ogsåEr en fyr som bor like i nærheten av meg som har en sånn sak som psshter bare han starter hehe. husker han skulle ut fra parkeringsplassen på coop'en her. har aldri hørt så mange gjentatte psssshter på en gang
chris skrev:må da skjønne at man ikke kan spinne skikkelige doughnuts uten LSD!!Er da bare å legge over rattet helt det. Gi full gass og sleppe clutchen. Etter det så tar du deg en tur til wheelie
cameleon skrev:ser jo uansett litt .. vet ikke.. altså.. ett spor som går i rundinger på en pplass, ser jo ut som en med sykkel har gått amokk. og så ser det ikke spesielt tøft ut når det ryker av ett hjulchris skrev:må da skjønne at man ikke kan spinne skikkelige doughnuts uten LSD!!Er da bare å legge over rattet helt det. Gi full gass og sleppe clutchen. Etter det så tar du deg en tur til wheelie