TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Mk2 Burnout

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#79528  av Kaizern

Hehe, jeg vil også ha:)

Hørtes jo utsom en sinnsyk lærpisk av og til:D

#79530  av cameleon

Kaizern skrev:Hehe, jeg vil også ha:)

Hørtes jo utsom en sinnsyk lærpisk av og til:D
Var akkurat det samme jeg tenkte noen ganger da jeg hørte lyden hihi :lol:

#79556  av Andreazz

Ordentli slapp-dump det der!! Åpner jo på tomgang.. Må shimmes opp litt så man får litt turbo-fliring også :D

#79562  av cameleon

Andreazz skrev:Ordentli slapp-dump det der!! Åpner jo på tomgang.. Må shimmes opp litt så man får litt turbo-fliring også :D
Er en fyr som bor like i nærheten av meg som har en sånn sak som psshter bare han starter hehe. husker han skulle ut fra parkeringsplassen på coop'en her. har aldri hørt så mange gjentatte psssshter på en gang :lol:

#79576  av Tor

noen som tror dumpen er der kun for 1 ting nemelig lyd :) Feil

#79578  av Tor

Den klutsjen hørtes ikke mye god ut etter min mening da.

#79780  av Andreazz

Tor skrev:noen som tror dumpen er der kun for 1 ting nemelig lyd :) Feil
Personlig kunne jeg ha tenkt meg å montert en ordentlig resirkulerende dump, så men slipper lyden!! Bare den gjør sin funksjon så er det greit.. Lyd blir det uansett nokk av :D

#79808  av chris

må da skjønne at man ikke kan spinne skikkelige doughnuts uten LSD!!

#79836  av cameleon

chris skrev:må da skjønne at man ikke kan spinne skikkelige doughnuts uten LSD!!
Er da bare å legge over rattet helt det. Gi full gass og sleppe clutchen. Etter det så tar du deg en tur til wheelie :D

#80000  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:må da skjønne at man ikke kan spinne skikkelige doughnuts uten LSD!!
Er da bare å legge over rattet helt det. Gi full gass og sleppe clutchen. Etter det så tar du deg en tur til wheelie :D
ser jo uansett litt .. vet ikke.. altså.. ett spor som går i rundinger på en pplass, ser jo ut som en med sykkel har gått amokk. og så ser det ikke spesielt tøft ut når det ryker av ett hjul :P

#80001  av GT4 CS

Ved og pumpe litt på gassen under smultringkjøring kan man få hjulspinn på begge dekka. Men ikke alltid det funker, og synes og litt synd på diffen da ene hjulet går rundt mens det andre står stille. Du får en kul vinelyd etterhvert hehe.

#80020  av jan-erik

Det er LSD på MR2 MK3 - tralala