TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er jeg sinnsyk.....?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#79783  av DannyBoy

Mr2Nyter'n;p skrev:
DannyBoy skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Dannyboy... Les ordentlig før du får mindreverdighetskomplekser ang alderen din... Les: "Du er 17 eller no.. Jeg er 21.. Ingen av oss kan skryte på oss no særlig livserfaring... Vi får se hvem som får rett i denne saken etterhvert.. " INGEN av oss skrev jeg gitt... Skrev det faktisk med tanke på at du ville bli fornærma, derfor jeg da sier at jeg ikke har mye livserfaring enda jeg heller.. Kunne ikke vite at du var så sår ang det der..
Nei, nei, men skjønner ikke helt hvordan livserfaringa mi spiller en rolle her. Saken er jo den at jeg vet at jeg vet forskjell på rett og galt i fylla, og er det ikke det vi diskuterer? Og da skal ikke du komme hit å si at jeg ikke vet det :roll:
Greit... Du skjønner ikke... Skal ikke klandre deg for det vettu... :D

Men nå har jeg fått noknoknok av denne diskusjonen... Som flere har sagt allerede, man blir ikke enig om sånt... Jeg mener det jeg mener og alle dere andre sitter med en egen mening om saker og ting... Fint! Det som skiller oss mennesker fra sauen det :wink: Uansett... Greit å bli engasjert i en diskusjon, men det går en hårfin grense diskusjon og krangel... Derfor gir jeg meg mens jeg enda har mitt på det rene :wink:

The end...
Har lyst å svare, men skal vise min storhet å ikke gjøre det.
Må ikke tro at dette går over til en krangel fra min side, hvis det var det du hinta til. Å krangle over internett, er det tåpligste jeg vet. :P
Som du har sagt, så blir vi vel ikke enige nei, selvom du sier jeg ikke skjønner hva du mener, så kan det også være at du ikke skjønner hva jeg mener, men tror ikke vi forstår hverandre. :roll: :D

Godt nyttår :)