TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk-threaden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#79392  av _speedy

celicat23 skrev:Hører på alt - utenom klassisk, jazz, og homse musikk som outkast, backstreet boys, brian mc.bøgen o.l.

Hvis noen kan kutte strupen på alle i outkast og filme det, så betaler
jeg gjerne for den video'n.

u2, snow patrol, keane, metallica, system of a down, drowning pool, anastacia, etc etc etc, diverse rap, trance/dance, drum'n'bass...
Masse rart :)
Føler meg litt hjemme her....
U2- The Best Of 1980-1990 :mrgreen:
Når det gjelder Metallica, så liker jeg ikke St.Anger...Blir for mye punk eller hva jeg skal kalle det. Liker bedre de gamle,gode sangene. System Of A Down? Få gode sanger spør du meg...De gode vil jeg si er Toxicity, Chop Suey!, Psycho, Aerials, ATWA, Snowblind...Men nå har ikke jeg hørt den nye plata da... Digger sanger med skikkelig bass når man skal "teste" ut et anlegg, f.eks. Icecube - You Can Do it...hehe
Ellers har jeg en veldig variert musikksmak, men det går vel mest i rock og "chille"-rock nå for tiden.

:)

#79445  av celicat23

RedCelica skrev:Jeg liker selv Keane, men de er enormt mye mer homsete enn Outkast. Hva er forresten galt med homser?

Offtopic: Hva synes dere om underskriften min? :D
Ingen som sa det var noe galt med homser. Bare sa det var homse musikk. Ergo: musikk for gutter som liker å dra på kabel safari med kompisen sin. Og homser er kjempe flotte folk, for jo mer av de det er, jo fler ledige damer blir det.

#79448  av celicat23

_speedy skrev:
celicat23 skrev:Hører på alt - utenom klassisk, jazz, og homse musikk som outkast, backstreet boys, brian mc.bøgen o.l.

u2, snow patrol, keane, metallica, system of a down, drowning pool, anastacia, etc etc etc, diverse rap, trance/dance, drum'n'bass...
Når det gjelder Metallica, så liker jeg ikke St.Anger...Blir for mye punk eller hva jeg skal kalle det. Liker bedre de gamle,gode sangene. System Of A Down? Få gode sanger spør du meg...De gode vil jeg si er Toxicity, Chop Suey!, Psycho, Aerials, ATWA, Snowblind...Men nå har ikke jeg hørt den nye plata da... Digger sanger med skikkelig bass når man skal "teste" ut et anlegg, f.eks. Icecube - You Can Do it...hehe
Ellers har jeg en veldig variert musikksmak, men det går vel mest i rock og "chille"-rock nå for tiden.

Enig med deg om det meste der ja. Bare at anlegg testes til trance musikk heller :)

LÃ¥ta jeg har med mest sinnsyk bass er ANDAIN "SUMMERS CALLING" (airwave club mix). Sparker noe j.....g!

Akkurat i bakgrunnen nå: nye cd'n til chemical brothers "push the button" og låt #8 "close your eyes". Faktisk ikke så værst cd. Ville ikke betalt penger for den, men vært å hente ned :)

#79451  av _speedy

celicat23 skrev:
_speedy skrev:

Enig med deg om det meste der ja. Bare at anlegg testes til trance musikk heller :)

LÃ¥ta jeg har med mest sinnsyk bass er ANDAIN "SUMMERS CALLING" (airwave club mix). Sparker noe j.....g!

Akkurat i bakgrunnen nå: nye cd'n til chemical brothers "push the button" og låt #8 "close your eyes". Faktisk ikke så værst cd. Ville ikke betalt penger for den, men vært å hente ned :)
Apropo Chemical Brothers...Hør Hey boy, hey girl (:

#79502  av @lpher

GT_rider skrev:Like mange definisjoner på ett bra anlegg, som det finnes folk i Kina.. Noen synes det holder å bruke, si 5lapper, så er de fornøyd. Mens andre lett kan bruke 100lapper... Og likevel ikke være fornøyd :D
True...men annlegget jeg holder på med nå skal det gå ann å tilfredstillende de fleste med :D

Oppskriften er like enkel som den er genial :D

Man tager 1 stk. frontsett....av så godt kvalitet...og så rent-spillende man har råd til :D Sistenevnte er MEGET viktig... Høytalere som fargelegger lyden er med andre ord en BIG no-no i denne sammenheng! :D
...og rett og slett 2 stk 12" (i lukka kasse) som både er kpable til å spille pent...på både normale og høyere nivåer :D Alt dette må drives av forsterekere som er endel i overkant av det høytalerne/subbene krever...da man gjerne trenger litt kraftreserver av og til :D Man trenger også en spiller med kurant DAC (Digital/Analog Converter) :)

@lpher
Må man "justere til" bass/diskant ev. loudness etc (gud forby! :D) ..så har man ikke "bra nok" annlegg slik jeg ser det :D

@lpher

#79504  av Fredrik

RedCelica skrev: Offtopic: Hva synes dere om underskriften min? :D

Latterlig dårlig!

Ontopic: Hører også på så å si alt, men opera, jazz, blues is a big NO, NO! :)