TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk-threaden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63520  av DannyBoy

Hva hører toyota-folket på egentlig? :D

Jeg hører egentlig på det meste. At det dunker litt gjør ingenting :wink:
Men er det noe jeg ikke klarer så er det metal-musikk. Uff og uff :roll:

#63522  av mr.two

Tja...Alt fra TidyTrax og Gatecrasher,GOB, No use for a name, story of the year, thrice, alexisonfire, soulfly, Tech9, foo fighters, Millencolin, pennywise, Nofx, Agent orange, Senser...Rock, punk, house..lol, tja hva hører jeg ikke på ? Topp 20 sanger boikottes...Og greenday sucks 8)

#63599  av Anders gullstein

Tenkte litt på å spørre om dette selv, men du kom meg i forkjøpet gitt :roll: .

Er stort sett Trance, dance, synth sjangeren som står på i cd spilleren. Er litt fan av Ministry of Sound sine dance og Trance samlinger. Trance i mer fantasy stil er alltid bra. Gamle klassikere som fra synth tidene er heller ikke å forakte slik som Jan Hammer og Koto.

#63618  av bose

alt nesten.bortsett fra danseband,og klassisk :roll:

#63622  av GT4 CS

Her går det kunn i sputnik og carola hehe. Nei da, hører på det meste bare jeg slipper slik boyband og britney søppel. Men har en stor forkjærlighet for death metall og div rap/hiphop. Dimmu Borgir og klovner i kamp er vel det det går mest av i min bil :twisted:

#63772  av doffy

bare det ikke er hip hop så sklir det nedpå..
favoritten er jo metallica da :P

#63789  av The Doctor

Hører for det meste litt punk/rock musikk... Går mye i bla. AFI, No use for a name, Millencolin, NoFX, Pennywise,Agent Orange,Senser,Longfellow, Hoobastank, Bad religion, Thrice... Sikkert flere som jeg ikke kommer på i farten.. Ingen ting slår en skikkelig brei sleid med bilen med full aks ut på motorveien med LongFellow-Peaks and Valley på full Guffe!! :twisted:

#63790  av angrykid

Alt går ned, forkjærlighet for rap og litt creed type musikk. Live, creed, staind, linkin park, mye forskjellig rap, norsk rap har faktisk begynt å ta seg opp litt i det siste. :)

I bilen så har jeg heldigvis mp3 spiller, så blir nok endel forskjellig mix der, ja :)

#63792  av hovik

Ikkeno er bedre enn Frank Sinatra når man legger igjen gummi på svingete veier.

#63797  av @lpher

Akkurat nå går det mest i ren motorlyd og turboplystring for meg ihvertfall...da stereoanlegget er under 'revitalisering' igjen....

@lpher

#63800  av Kjelliken

:? Hmm hører på ganske mye men mener endene er opera og death metal. de hører jeg liksom ike på heller ikke pshykadellic trance og slikt men helt streit trance og hipphopp og rock er helt konge sel noe liste pop. :wink:

#63814  av vegar85

jeg hører nesten bare på trance og metallica.

#63823  av GT4 CS

Spinne piruetter på vinteren med "da den kristne satte livet til" fra dimmu borgir er bare nydelig blandet med lyden av hylende turbo og dumpen :D Glede seg til vinteren ja

#64552  av Dalan

Hører på alt mulig rart, egentlig..
Kommer helt an dags-lunet :)
Sist redigert av Dalan den 11 okt 2004 09:33, redigert 1 gang totalt.

#64749  av Master

Dream Theater!!