TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Getaway In Stockholm 5?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#78674  av Kaizern

LilleGud skrev:*host*torrents*host*
Hvor? *host, host* Send meg en PM *host, host* :lol:

#78686  av bose

Neimenharrusettagitt?!?!?
FÃ¥tt noe i halsen? :P :P

#78698  av @lpher

Det meste av BT-communities ligger jo nede for telling for tia...(etter THE raid) ....men den ligger sikkert ute på DC eller noe? ..for de av dere som ikke er like kravstore til kvalitet :)

@lpher

#78709  av sleeper

@lpher skrev:Det meste av BT-communities ligger jo nede for telling for tia...(etter THE raid)

@lpher

forklar dette?

#78713  av Kaizern

hehe, vil gjerne se filmen før jeg eventuelt kjøper den:P Akkurat som en bil, prøvekjøre litt :lol:

Ingen som har den liggende?;)

#78715  av tojo

@lpher skrev:Det meste av BT-communities ligger jo nede for telling for tia...(etter THE raid) ....men den ligger sikkert ute på DC eller noe? ..for de av dere som ikke er like kravstore til kvalitet :)

@lpher
:D ligger nede??? er nok bare flyttet litt på seg :wink: haha

#78723  av @lpher

sleeper skrev:
@lpher skrev:Det meste av BT-communities ligger jo nede for telling for tia...(etter THE raid)

@lpher

forklar dette?
"Det meste" var vel kanskje å ta i litt da :) ...men brorarten av det som var av SVÆRE BT-sites gikk åt helv....i det raidet der...dessverre....

http://www.piratbyran.org/index.php?vie ... d&id=18545

@lpher

#78724  av @lpher

Kaizern skrev:hehe, vil gjerne se filmen før jeg eventuelt kjøper den:P Akkurat som en bil, prøvekjøre litt :lol:

Ingen som har den liggende?;)
Har en hel haug liggende jeg....på jobb! :D

@pher

#78733  av Kaizern

hehe :D Det har du vel ;)