TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Getaway In Stockholm 5?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #78581  av Kaizern

Hei!

Er den i det hele tatt kommet ut? Ã… er det noen som har sett den? :lol:

#78582  av Kebab gud

var ikke det den som kom i spetember da?

#78583  av memo

den kom ut for en stund siden ja :)

#78588  av celicat23

Har ikke sett den, men har lest av de som har sett den at den er enda dårligere enn #4 -- og den var jo heller ikke noe å skryte av...

#78590  av memo

vel, de kjører jææævli hardt til tider...men det er noe spesielt med nummer 2 som gjør at resten umulig kan måle seg :)

#78595  av Kaizern

heh, ble skuffet over 4'ern ja... Menne, er man nødt til å kjøpe Getaway In Stockholm 5 for å se den? hehe :lol:

Hehe, 2'ern er noe helt for seg selv :)

#78607  av @lpher

2'ern kongen ja...uten tvil..kan jo ha noe med bilvalget deres å gjøre? :D

Ang. GIS5.... Tja...temaet er vel litt utvannet kanskje? Men....bare "Ekstramaterialet" er jo verdt 290,- for å få sett da! :D

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1152

Filmen ble gitt worldwide release 1. November 2004 (men de solgte faktisk ett antall DVD'er på forhånd som ble levert litt over en måned i forveien)

@lpher

#78608  av Kaizern

Ingen som har en sånn.. *kremt, kremt* versjon liggende?:)

#78610  av bose

fins det kultur utgave?

#78614  av Tor

Film nummer 1 var vel ikke noe og skryte av da, film nummer 2 var rååå, bedre kan det vel ikke sies, har ikke sette nummer 3 så der er jeg blank. Men nummer 4 og 5 var fiasko. Nummer 4 er det jo en dame som kjører da. Litt fet da.

#78624  av GT4 CS

Miss corvette er nokk en mann hehe. Kun sett kjøringa i GIS 5. Ikke bra etter min smak. Men smaken er som baken, den er todelt og lukter satans dritt i midten :twisted:

#78641  av tojo

Som LilleGud og @lpher sier, extramatrialet er verdt pengene ja!
En hver bokylle bør være fylt med GIS 1-5. :wink: (og de kommende)

#78649  av sleeper

syntes det var litt tøft på 1èrn når det knistra fra bremsene på den 911`n jeg.. 8)