TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er din drømmebil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#77053  av CelicaGT

En rød 2000GT, eller caben, sjølvsagt i sølv signert av 007 :D :D

#77204  av Morten

Oppnåelig drømmebil:

Starlet -81 modell.... med en 3SGTE i.... måtte jo vært tidenes sleeper? : :wink: :mrgreen:

Uoppnåelig drømmebil:
Endrer seg jo ofte, men skulle ikke sagt nei takk til en Volta da.. :roll:

#77233  av Erlend

Begrenser meg til 1 av hver jeg :)

Oppnåelig:

1998/99 MR2 Turbo J-Spec, blå :)

Uoppnåelig:

2004 Porsche 911 Turbo, svart eller gul...

#77239  av GT4 CS

Morten skrev:Oppnåelig drømmebil:

Starlet -81 modell.... med en 3SGTE i.... måtte jo vært tidenes sleeper? : :wink: :mrgreen:

Uoppnåelig drømmebil:
Endrer seg jo ofte, men skulle ikke sagt nei takk til en Volta da.. :roll:
Aldri si aldri med tanke på starlet med 3SGTE motor i :D
Min drømmebil er avbildet under, men st205 og supra ligger og høyt. Som nevnt før er audi rs4 noe av det grommeste jeg kunne eid, men den får man ikke råd til om ikke man snart begynner spille lotto :lol:
Vedlegg
carlos sainz 085.jpg
carlos sainz 085.jpg (35.4 kiB) Vist 1068 ganger

#77241  av jumbo

Audi RS meg her og meg der... frister ikke å ha bil med 70% av motoren FORAN forhjula, uansett hvor grom den ellers måtte være. Så det så!

#77243  av GT_rider

Har vel to drømmebiler som på litt sikt er oppnåelige. Focus RS, er bare pen, og går "greit nok" Så har jeg Celica GT - FOUR, som også er bærre lækker, og "går enda greiere"

#77247  av GT4 CS

Hehe jumbo, du har rett i at quattro er understyrt. Er vel bare bilen i seg selv man liker. Men som sagt er min gt4 min drømmebil og var det flere år før jeg kjøpte en :D
Du fant veien hjem skjønner jeg :)

#77252  av maxgets

Oppnåelig(som jeg skal ha en gang): evo6 tme

uoppnåelig: har jeg ikke giddet å tenke på siden jeg aldri kommer til å få den :D

#77257  av tbergstad

SKAL kjøpe en supra.. Garantert.. mkiv
Og jeg har våte drømmer om gamlebilen min fortsatt.. Er syyyykt forbanna på at jeg solgte den. VW Scirocco GT- MK1 .. 79 mod.. MAKAN til leketøy....
Vedlegg
Image05.jpg
Image05.jpg (44.87 kiB) Vist 1179 ganger
Image09.jpg
Image09.jpg (38.07 kiB) Vist 1179 ganger

#77283  av jumbo

GT4 CS skrev:Du fant veien hjem skjønner jeg :)
Var ikke noe vanskelig å finne.... holde seg på den derimot, det var et lite helvete etter Drammen. Fersk fin is med noe fnugg klissvåt snø på. Stoppet bilen og sjekket hjulstilling etc, var sikker på at et stag var ute av posisjon eller noe, det bare styra i alle retninger, bilen drifta når jeg prøve å kjøre rett fram i 40 km/t :shock: Viste seg at det kun kokte ned til 0 friksjon på veien, men turen hjem ble laaang :D

#77290  av Goose

Jeg har min drømme bil 8)
Men som famile bil så vil jeg gjerne ha en 2004 Toyota Caldina GT-FOUR

mhm... 4x4 og 3s-gte 8)

Eneste minusen at den kommer med ratt på feil side og blir aldri solgt utennom japan... :evil: :evil: :evil:
Vedlegg
cal07.jpg
cal07.jpg (6.45 kiB) Vist 1160 ganger
cal06.jpg
cal06.jpg (25.7 kiB) Vist 1160 ganger
cal05.jpg
cal05.jpg (24.51 kiB) Vist 1160 ganger
cal02.jpg
cal02.jpg (34 kiB) Vist 1160 ganger
cal01.jpg
cal01.jpg (31.82 kiB) Vist 1160 ganger

#77294  av GT4 CS

jumbo skrev:
GT4 CS skrev:Du fant veien hjem skjønner jeg :)
Var ikke noe vanskelig å finne.... holde seg på den derimot, det var et lite helvete etter Drammen. Fersk fin is med noe fnugg klissvåt snø på. Stoppet bilen og sjekket hjulstilling etc, var sikker på at et stag var ute av posisjon eller noe, det bare styra i alle retninger, bilen drifta når jeg prøve å kjøre rett fram i 40 km/t :shock: Viste seg at det kun kokte ned til 0 friksjon på veien, men turen hjem ble laaang :D
Trur jeg på, holdt på og fly av veien hjem selv jeg, var is etter en bakketopp og jeg hadde stram vaier. Ikke bra :) Er ikke mye gøy og kjøre når det er så glatt, man holder seg på veien selv, men ikke alle andre som klarer det.

#77300  av Dalan

Erlend skrev:Begrenser meg til 1 av hver jeg :)

Oppnåelig:

1998/99 MR2 Turbo J-Spec, blå :)

Uoppnåelig:

2004 Porsche 911 Turbo, svart eller gul...
Er det lov til å kopiere lista hans? :mrgreen:

#77301  av kake

Oppnåelig for øyeblikket må det bli MR2'en. Skal aldri selge den :) Har endel planer og drømmer for denne.

Andre drømmebiler,

Honda NSX, Corvette C5, Dodge Viper, Mitsu EVO 6/8, Ferarri 360 Modena, Enzo eller den nye SuperAmerica, Eller kanskje en dønn strøken styla Supra MK4. Honda S2000 står også høyt. Kanskje Nissan 350Z Det finnes så mye fint :)

edit,
Var fin den Caldinaen Goose, synd slikt ikke selges i Europa. Liker også den nye Accorden (i sedan), få på litt diskre styling og 18" eller 19" og det blir en bare lekker bil.

#77304  av lexusmann

Kake, var på Autofilmessa 8 som mange andre her), og der hadde Honda bl.a. en stylet Accord med 18" ... Den var bare dritfin...