En rød 2000GT, eller caben, sjølvsagt i sølv signert av 007

Morten skrev:Oppnåelig drømmebil:Aldri si aldri med tanke på starlet med 3SGTE motor i
Starlet -81 modell.... med en 3SGTE i.... måtte jo vært tidenes sleeper? :![]()
Uoppnåelig drømmebil:
Endrer seg jo ofte, men skulle ikke sagt nei takk til en Volta da..
GT4 CS skrev:Du fant veien hjem skjønner jegVar ikke noe vanskelig å finne.... holde seg på den derimot, det var et lite helvete etter Drammen. Fersk fin is med noe fnugg klissvåt snø på. Stoppet bilen og sjekket hjulstilling etc, var sikker på at et stag var ute av posisjon eller noe, det bare styra i alle retninger, bilen drifta når jeg prøve å kjøre rett fram i 40 km/t
jumbo skrev:Trur jeg på, holdt på og fly av veien hjem selv jeg, var is etter en bakketopp og jeg hadde stram vaier. Ikke braGT4 CS skrev:Du fant veien hjem skjønner jegVar ikke noe vanskelig å finne.... holde seg på den derimot, det var et lite helvete etter Drammen. Fersk fin is med noe fnugg klissvåt snø på. Stoppet bilen og sjekket hjulstilling etc, var sikker på at et stag var ute av posisjon eller noe, det bare styra i alle retninger, bilen drifta når jeg prøve å kjøre rett fram i 40 km/tViste seg at det kun kokte ned til 0 friksjon på veien, men turen hjem ble laaang