TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pimp my Ferrari

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#74845  av Anders gullstein

Og hvor mange ganger finere var ikke baklysene med gitteret. Synes "pimp" felgene var tallentløs stygge, greit nok at en felg kan være fin, men det betyr da ikke at de er fine på alle biler. Personlig synes jeg de orginale felgene er langt finere enn de som var satt på, selv om jeg personlig kanskje har kommet til å bytte ut dem til en nyere type (BBS eller nyere F355 felger har vært fint).

Stemmer det at det er en 348, en ikke uoppnåelig Ferrari. Prisen på en slik pleier å ligge rundt 400 000,-

#74878  av @lpher

Anders gullstein skrev: Stemmer det at det er en 348, en ikke uoppnåelig Ferrari. Prisen på en slik pleier å ligge rundt 400 000,-
...og for den summen kan man få en bil som går MYE bedre...tåler langt mer...og som faktisk også kan funke som year-round means of transportation jo! :D ..og om man vil...kan se penere ut! :D Jeg skal denne gangen IKKE nevne hvilken bil jeg har i tankene! :D

@lpher

#74881  av elgX

men en italiensk sportsbil er fremdeles noe heelt spesiellt mener nå jeg!

#74890  av @lpher

elgX skrev:men en italiensk sportsbil er fremdeles noe heelt spesiellt mener nå jeg!
Om man er glad i å mekke selv...eller har 2 andre biler man kan bruke istedet heter det vistnok? :D

Neida....Ferrari ER the dogs bollocks det da :D ...no doubt about it...men 348 blir litt puslete (liten...fysisk) in real life om du spør meg :)

So...500' for en 13 år gammel italiensk bil? You must be bloody mad! :D ...tar heller en 10 år gammel toyota til 400' jeg...anyday! :D

@lpher
 #75003  av Tor

Maverick skrev:Direkte stygt, spør du meg. Slike biler (Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley) og alle andre super-spesial-luksus-merker bør forbli originale etter min mening ..
En mann etter min munn :)
 #75037  av Erlend

Tor skrev:
Maverick skrev:Direkte stygt, spør du meg. Slike biler (Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley) og alle andre super-spesial-luksus-merker bør forbli originale etter min mening ..
En mann etter min munn :)
Enig med dere begge :D

#75081  av chris

så oppstæsjing av biler (nye felger etc) er kun for de med "billige" biler ?

er jo, som det sies her, heller ikke sikkert at det er en ekte 348 heller.

@lpher: veldig enig da, men noen vil jo ha disse italienerne vettu.

#75229  av Anders gullstein

Kan godt skjønne de som vil ha en italiener....leser en del Carburetti, så italiensk ser faen meg bra ut til tider. Et dilemma dette med spørsmålet om kvalitet. En kan bli litt fristet til å ta sjansen på kvalitet. Skal ikke alltid kjøpe bil med fornuft sjø, skal høre litt mer på hjertet, og bitte litte grann på hodet :wink: .
Men faen da..... Ferrari, smak på ordet og ikke kom her å si at det ikke gjør en litt svak.
Synd at 348 ligger litt i skyggen for (etter min mening en av de vakreste bilene laget) F355. SÃ¥ synd den koster noen hundretusen mer :(

#75619  av Johnny_Bravo

Man kan jo ikke akkurat si at ferarri ikke er en driftsikker bil da. hvis man har lyst til å kjøpe seg en Enzo for eksempel må man levere inn sin gamle F40 eller F50 til ferarri så de kan skjekke om den bare har stått i garasjen. har den det får du aldri lov til å kjøpe en enzo. Ferarri mener at deres biler skal brukes mye og de skal brukes hardt.

Selv om jeg syntes Honda NSX er verdens tøffeste bil og grunnen til at jeg kjører MR2 er at jeg ikke har råd til en NSX enda så kan ingen biler måle seg med Ferarri. det er noe nostalgi over den rødfargen og hingsten på panseret.

#75753  av memo

jeg hadde ikke takket nei til en fællali nei ;)

men supra vs. ferrari? nja... hadde nok blitt supraen tror jeg, men mest pga. prisen og alderen... ferrari har mye mer sjel enn toyota :)

#75768  av GT4 CS

memo skrev:jeg hadde ikke takket nei til en fællali nei ;)

men supra vs. ferrari? nja... hadde nok blitt supraen tror jeg, men mest pga. prisen og alderen... ferrari har mye mer sjel enn toyota :)
FÆLLALI er noe helt egent det ja, men hadde ikke blunket omjeg kunne ha bestemt selv, supra er uten tvil en sikker vinner, kan kjøres om vinteren og :D
Men hadde ikke takket nei til en slik italiensk hingst heller da :D Kjørt den på e6 og supra eller gt4 ellers :twisted:

#75779  av chris

Johnny_Bravo skrev:Man kan jo ikke akkurat si at ferarri ikke er en driftsikker bil da.
hehe, jo. det kan man ;)